اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال

کارخانه شن و ماسه دهگلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

کارخانه شن و ماسه با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال در ششمین روز از هفته دولت در دهگلان بهره‌برداری شد.

کارخانه شن و ماسه دهگلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، این کارخانه عصر امروز با سرمایه‌گذاری 15 میلیارد ریال در سه فاز احداث شده است. تولید شن و ماسه، تولید آسفالت و تولید قطعات بتنی به ترتیب فاز اول تا سوم این کارخانه را تشکیل می‌دهند.

با بهره‌برداری از کارخانه شن و ماسه دهگلان در مجموع برای 17 نفر اشتغال ایجاد شده است و با بهره‌برداری از فاز دوم آن نیز برای 8 نفر دیگر شغل ایجاد می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای کانی‌عین‌علی از توابع بخش مرکزی دهگلان از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور جمعی از مسئولین در این شهرستان بهره‌برداری شد.

برای گازرسانی به این روستا اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات دور سوم سفر رئیس جمهور به استان هزینه شده است.

با افتتاح این پروژه جمعیتی بالغ بر 500 نفر در این روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

معاون فرماندار دهگلان در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این پروژه گازرسانی اظهار کرد: عملیات گازرسانی به روستاهای این شهرستان از سال 84 آغاز و در حال حاضر 77 درصد از روستاهای دهگلان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

راشد عزیری با بیان اینکه در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان عملیات گازرسانی به 54 روستا تصویب شد، خاطرنشان کرد: در سفر دور اول و سوم هیئت دولت به استان نیز  عملیات گازدار شدن 28 روستای دیگر مصوب شد.

وی در پایان تصریح کرد: 77 درصد از این مهم تاکنون تحقق یافته و عملیات گازرسانی به سایر روستاها نیز ادامه دارد.

ساختمان دهیاری روستایی صادق‌آباد از توابع بخش بلبان‌آباد شهرستان دهگلان نیز در گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

بخشدار بلبان‌آباد در مراسم بهره‌برداری این پروژه اظهار کرد: این ساختمان در زیربنای 100 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی احداث و امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته محمد محمدی، احداث هفت ساختمان دهیاری به منظور بهبود وضعیت خدمت‌رسانی به مردم  بخش بلبان‌آباد در دستورکار قرار گرفت که با تلاش مسئولان ذیربط 6 واحد آن همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

وی، طرح آسفالت جاده روستای صادق‌آباد و طرح گلخانه مصوب سفر مقام معظم رهبری را از جمله پروژه‌های اجرا شده در این روستا عنوان کرد و گفت: اجرای پروژه فاضلاب روستایی و بهره‌مندی 90 درصد ساکنان روستا صادق‌آباد از طرح مقاوم‌سازی مسکن از دیگر اقدامات انجام شده در این روستا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بخشدار بلبان‌آباد در پایان از بهره‌مندی بیش از 98 درصدی روستاهای بخش بلبان‌آباد دهگلان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و تصریح کرد: حرکت‌های توسعه‌ای در روستاهای این بخش در سایه توجهات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی کاملا قابل لمس بوده و موجب افزایش شاخصه رفاهی مردم در این منطقه شده است.

انتهای پیام/79013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول