اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خبر داد

پلمب خط تولید واحد تولید کننده شن و ماسه در شازند

مدیرکل استاندارد استان مرکزی از پلمب خط تولید واحد تولید کننده شن و ماسه در این استان خبر داد.

پلمب خط تولید واحد تولید کننده شن و ماسه در شازند

سید سعید میرنظامی‌مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان مصالح استاندارد و بر اساس ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، خط تولید واحد سارد شن شازند تولید کننده شن و ماسه پلمب شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت استاندارد سازی مصالح ساختمانی و نقش مهم آن در استحکام سازه‌ها خط تولید دو واحد تولیدی که به تذکرات و اخطارهای این اداره کل در خصوص احراز شرایط اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد توجهی نداشته و اقدام به تولید محصولات غیر استاندارد می‌کردند، پلمب شد.

میرنظامی مدنی اعلام کرد: قطعا خط تولید تمامی واحدهای تولید کننده مصالح ساختمانی در صورت عدم توجه به تذکر و اخطارهای این اداره کل و عدم همکاری برای اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد پلمب می‌شود.

وی همچنین از پلمب 4 خط تولید بتن در اراک و ساوه خبر داد و گفت: در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مصالح استاندارد و بر اساس ماده 9 قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، خط تولید واحدهای اراک لاریز و ساوه شن پلمب شد.

انتهای پیام/87003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول