اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهدا میزبان پدر شهید هسته‌ای ایران می‌شوند

تویسرکان فردا میزبان خانواده شهید احمدی‌روشن

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان گفت: فردا یادواره 9 شهید روستای ابدلان تویسرکان میزبان خانواده شهید احمدی‌روشن دانشمند علوم هسته‌ای کشورمان است.

تویسرکان فردا میزبان خانواده شهید احمدی‌روشن

احمد موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه شهدا میراثی ارزشمند و الگویی برای همه نسل‌های انقلاب هستند، اظهار داشت: شهیدان برای اعتلای پرچم اسلام از خود و خواسته‌هایشان گذشتند، پس باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

وی پیوند افکار و اندیشه نسل دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و توانمند انقلاب را ضامن سلامتی جامعه دانست و تأکید کرد: شناساندن رویداهای جنگ در قالب هنر و بهره‌گیری از هنرمندان خلاق و توانمند می‌تواند اهداف خاموش استکبار را خنثی کرد.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه تویسرکان با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب امروز با جنگ نرم به میدان نبرد آمده است، اضافه کرد: انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس راهکاری محوری و تکلیفی واجب است که همه ارکان جامعه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری درست از فرهنگ گران‌بهای جبهه و جنگ، شاکله شخصیتی نسل‌های آینده انقلاب بیمه می‌شود، گفت: در سال‌های اخیر سپاه و بسیج تویسرکان با همگرایی و همکاری هم، برنامه‌های فرهنگی بسیار ارزشمندی را در سطح شهرستان به اجرا درآورده است.

موحدی برگزاری نمایشگاه خورشید یاران، ساخت ماکت عملیات‌های مختلف جنگ، بازسازی عملیات مرصاد، به صحنه بردن بخشی از عملیات مرصاد در قالب نمایش تئاتر و ... را قسمتی از برنامه‌های اجرا شده در این راستا عنوان کرد.

وی ایجاد ماکت شنی عملیات بیت‌المقدس و عملیات مرصاد را از جمله برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این نهاد عنوان کرد و بیان داشت: به نمایش گذاشتن وصایای 750 شهید تویسرکان در قالب برنامه نرم‌افزاری یکی دیگر از اقدامات انجام شده به همین منظور بوده است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان با اشاره به برگزاری 6 یادواره شهدا از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان، افزود: طی چند سال گذشته به منظور احیای فرهنگ شهید و شهادت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا هر ساله در شهرستان 25 یادواره برگزار شده است.

وی در ادامه یادواره شهدا را بزرگ‌ترین و اثرگذارترین برنامه نرم در مواجهه با اهداف دشمنان دانست و گفت: یادواره‌ها زمینه‌ساز احیای مقاومت و جهادگری ایثارگران در اذهان و افکار عموم مردم هستند.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه تویسرکان از برگزاری یادواره 9 شهید روستای ابدلان شهرستان با روایت‌گری یکی از راویان هشت دفاع مقدس خبر داد و گفت: فردا /سه شنبه/ خانواده شهید احمدی‌روشن مهمان خانواده شهدای روستای ابدلان هستند و در این مراسم پدر شهید خاطراتی را از این شهید بزرگوار بازگو خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم برای هدایت جوانان الگوهای ارزشمند و متعالی را به جامعه هدف معرفی کنیم، تأکید کرد: شناساندن شهدا، بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان است.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول