اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

داشتن مصوبات کارشناسی از ضروریات شورای شهر است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان داشتن زبان مشترک در شورا را از ضروریات دانست و گفت: شورا نباید مصوبه‌ای داشته باشد که کار کارشناسی بر روی آن انجام نشده است.

داشتن مصوبات کارشناسی از ضروریات شورای شهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر زنجان با اشاره به مترقی بودن قانون اساسی ایران اظهار داشت: در این قانون بندهایی در مورد شورا هم وجود دارد.

وی انتخاب توسط مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های اعضای شورای شهر اعلام کرد و افزود: این دوره از انتخابات از بی‌حاشیه‌ترین انتخابات بود.

امام جمعه زنجان خطاب به اعضای شورای شهر زنجان گفت: شما باید طوری عمل کنید که تغییرات در زنجان مانند شهرهای دیگر از جمله تهران بزرگ به صورت ماهانه محسوس باشد.

وی داشتن زبان مشترک در شورا را از ضروریات دانست و اضافه کرد: شورا نباید مصوبه‌ای داشته باشد که کار کارشناسی بر روی آن انجام نشده است.

خاتمی شورا را اتاق فکر دانست و تصریح کرد: اعضای شورا باید طوری عمل کنند که ضوابط جای روابط را بگیرد.

وی احساس مسئولیت و شناسایی مشکلات را از وظایف اعضای شورای شهر برشمرد و ادامه داد: شورا بعد از شناسایی مشکلات باید مدیران اجرایی را روانه کار کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان جذب سرمایه را از اولویت‌های شهر زنجان دانست و گفت: تسهیل این امر نیاز به تشکیل کار گروه جداگانه‌ای دارد.

وی کمبود پارکینگ را از تنگناهای مدیریت شهری زنجان عنوان و اضافه کرد: شورا برای رفع این مشکل باید فکر قطعی بکنند.

خاتمی بر تعقیب مدیریت یکپارچه شهری در زنجان تاکید کرد و افزود: ارائه آیتم‌هایی خاص برای شرکت‌های حفار از وظایف شورا است.

وی ملزم کردن دستگاه‌های مسئول به هماهنگی با مدیریت شهری را از الزامات دانست و اضافه کرد: هر چند فضای سبز زنجان به لحاظ وسعت بد نیست ولی برای توسعه آن باید تلاش شود.

امام جمعه زنجان حذف پارکینگ را از مشکلات شهر زنجان دانست و ادامه داد: درآمد اندک ناشی از این حذف تبعات بسیاری را به دنبال دارد.

وی ترکیب اعضای شورای شهر زنجان را به لحاظ تحصیلاتی قابل قبول اعلام کرد و گفت:‌ این نوع ترکیب در شورای شهر زنجان را باید به فال نیک گرفت و با استفاده از حداکثر تجارب آنها به توسعه شهری کمک کرد.

در این جلسه رئیس شورای شهر زنجان انتخاب شهردار لایق را از اولویت‌های این شورا دانست و افزود: اعضای شورا در راستای فراگیری خدمات شهری، بسط فضای سبز و گسترش نمادهای بارز دین، اخلاق، حفظ هویت شهری و اهتمام به سلامت محیط زیست از دیگر اولویت‌های شهری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول