اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

مردم از فعالیت برخی از اعضای شورای شهر سوم خرم‌بید خاطره خوبی ندارند

فرماندار خرم‌بید گفت: مردم و مسئولان از فعالیت تعدادی از اعضای شورای اسلامی دوره سوم این شهرستان خاطره خوبی ندارند.

مردم از فعالیت برخی از اعضای شورای شهر سوم خرم‌بید خاطره خوبی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داود ایوبی صبح امروز در جلسه تعیین هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان خرم‌بید اظهار داشت: مردم و مسئولان از فعالیت تعدادی از اعضای شورای اسلامی دوره سوم این شهرستان خاطره خوبی ندارند.

فرماندار خرم بید افزود: شما اعضای دور چهارم باید با فعالیت خوب و سازنده خود ذهنیت بد مردم را محو و با عمل به قانون زمینه رشد و ارتقای این شهرستان را در تمام زمینه‌ها فراهم کنید.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید اضافه کرد: شورای اسلامی خرم‌بید به عنوان یک شورای فرادستی می‌تواند ضمن نظارت بر عملکرد ادارات و نهادهای این شهرستان در بهبود روند امور مربوط به مردم تاثیر بسزایی داشته باشد.

در ادامه با رای مخفی اعضای دوره چهارم شورای اسلامی خرم‌بید، سیدمنصور میرعظیمی به عنوان رئیس، عباسعلی دهقانیان به عنوان نائب رئیس و غلامحسین رنجبر به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در شورای اسلامی استان فارس و شهرام انصاری به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

به گزارش فارس، شورای اسلامی شهرستان خرم‌بید دارای پنج عضو است که از منتخبان شوراهای اسلامی بخش‌ها و شهرهای خرم‌بید با رای اعضا انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ 2448/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول