اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شورا محور حرکت خواهم کرد / توفیق خدمتگزاری به مردم را نعمت والا می‌دانم

شهردار اردبیل گفت: در دور جدید مسئولیتم به عنوان شهردار اردبیل سعی خواهم کرد شورا محوری را در دستور کار قرار دهم چراکه از اول نیز اعتقاد و هدف من این بوده است.

شورا محور حرکت خواهم کرد / توفیق خدمتگزاری به مردم را نعمت والا می‌دانم

صدیف بدری بعد از انتخاب شدن خود به عنوان شهردار جدید اردبیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده لطف الهی و عنایت و اعتماد مجدد اعضای شورای شهر را پاس می‌دارم و معتقدم حضور در سنگر خدمت‌رسانی به این مردم افتخار والایی است.

وی عنوان کرد‌: بر اساس عملکرد گذشته و نظرات اعضای شورای شهر به صورت خلاصه برنامه‌های آینده و پیشنهادی خود را به همراه دیدگاه‌هایم در جلسه شورای شهر مطرح کردم و با اعتماد اعضای شورای شهر مواجه شدم.

شهردار جدید اردبیل افزود: امیدوارم این اعتماد شواری شهر زمینه‌ای را فراهم آورد تا در دوره جدید خدمتگزاری و فرصت خادمی این ملت بتوانم اقدامات شایسته، زیربنایی و رضایت‌بخشی را انجام داده و یک فضای رضایتمندی خوبی را در سطح شهر فراهم آورم.

بدری ادامه داد: در کنار اعضای شورای شهر با تفاهم، همدلی و هم‌افزایی سعی خواهیم کرد بر اساس برنامه پیش‌بینی شده اعم از برنامه سالانه و پنجم توسعه شهر اردبیل بتوانیم گام‌های جدی‌تر و سریع‌تری را در عمران و آبادانی برداشته و در این باب بتوانیم به توفیقات روز‌افزون دست پیدا کنیم.

این مسئول تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم که در فضای همدلی و همسویی می‌توان برای شهر خدمات گسترده‌ای را انجام داد چراکه در 27 ماه گذشته این اصل به اثبات رسیده که با همراهی و وحدت‌نظر اعضای شورای شهر توانسته‌ایم حرکت‌های مثبتی را رقم بزنیم.

منتخب شورای شهر چهارم برای شهرداری اردبیل یادآور شد: عملکرد گذشته و آینده شهرداری اردبیل در سایه شورا محوری قابل بررسی و توفیقات آن مورد توجه است چراکه بنده معتقدم با رعایت شورا محوری می‌توان حرکت سازنده‌ای را انجام داد و در کنار اعضای شورای شهر از تمام ظرفیت‌های علمی، فنی و تخصصی بهره گرفت.

بدری با قدردانی مجدد از اعضای شورای شهر در واگذاری مسئولیت خطیر و سنگین شهرداری به وی در دور جدید فعالیت شورا گفت: بنده سنگینی این تکلیف و ادای وظیفه را احساس می‌کنم و با توکل به خداوند سعی خواهم کرد از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ملی، استانی و منطقه‌ای استفاده کنم تا پاسخی شایسته به این اعتماد اعضای شورای شهر بدهم.

وی در پایان سخنان خود با اذعان به این مطلب که تراز لیاقت و شایستگی شهروندان ما بیشتر و بهتر از خدمات ارائه شده است، اظهار داشت: در دور جدید مسئولیتم سعی خواهم کرد متناسب و مطابق با نظر اعضای شورای شهر و مطالبه عموم مردم حرکت رو به جلو داشته باشم.

انتهای پیام/62001/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول