اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

تصمیمات شورا زمینه رشد و تعالی چرام را فراهم کند

فرماندار چرام گفت: تصمیماتی را که شورا در آینده اتخاذ می‌کنند، زمینه رشد و تعالی چرام را فراهم کند.

تصمیمات شورا زمینه رشد و تعالی چرام را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز علی‌رضا نیکروز در نشستی که به منظور معرفی سرپرست شهرداری چرام برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، اظهار امیدواری کرد که خداوند رحمان این توفیق را به ما داده که رهرو راه ائمه اطهار (ع) باشیم. فرماندار چرام با بیان اینکه مسئولیت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در اسلام یک امانت و ودیعه الهی است به این فرمایش رسول گرامی اسلام (ص) که « هرگاه خداوند برای انسان خیری بخواهد، حاجت مردم را در دستان او قرار می‌دهد» اشاره داشت و عنوان کرد: قطعاً برای ما که امروز توفیق خدمت‌گزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم عنایتی از طرف خداوند تبارک و تعالی بوده است که چه بسا بتوانیم از این امتحانی که در معرض آن قرار گرفته‌ایم، سرافراز، پیروز و با نمره قبولی بیرون بیاییم.

وی در ادامه با اشاره به نصب و عزل اضافه کرد: بحث تغییر و تحولات در سیستم اداری منشاء تدریجی دارد و به پای خرده حساب یا تسویه حساب گذاشته نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه امید است این پست‌ها پستمان نکند، اظهار امیدواری کرد که با دلی خوش و طیب خاطر این مسئولیت‌ها را واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: این صندلی‌ها، پست‌ها و مقام‌ها زودگذر هستند و نباید به آنان دل بست چرا که گذشتن از آن‌ها باعث موفقیت در زندگی دنیوی و اخروی خواهد شد.

نیکروز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مهندس نوری‌زاده شهردار سابق و خوشامدگویی و آرزوی توفیق برای برهانی سرپرست شهرداری چرام، گفت: کار در شهرداری بسیار سخت و متفاوت‌تر از جاهای دیگر است، کارکنان آنان شبانه‌روز در حال کار کردن هستند بدون چشمداشتی اما کافی است جایی در کاری اشکال پیدا کنند که زیر سوال می‌روند.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر آن عقیده قلبی و اعتقاد و ایمان راسخ که بین پرسنل شهرداری حاکم می‌باشد، از بین برود، زود دلسرد می‌شوند، به تلاش‌های شهردار سابق اشاره کرد و متذکر شد: جناب نوری‌زاده اقدامات خوبی در سطح شهر و به خصوص در زمینه عمران انجام دادند که همه شاهد آن هستیم و امید است با انتصاب شهردار جدید این روال نیز ادامه داشته باشد.

مسئول ارشد اجرایی چرام در ادامه اضافه کرد: شاید انتظاراتی که مردم امسال از شوراها دارند نسبت به شوراهای قبلی فرق کرده باشند بنابراین با توجه به جوان بودن این تیم و حتی وجود جامعه ایثارگری، تخصص‌های مختلف و فرهنگی بودن می‌طلبد تصمیماتی را که در آینده اتخاذ می‌کنند، موجب تعالی و پیشرفت شهر و شهرستان باشد.

نیکروز یکی از وظایف شورا را نظارت بر اجرای کار شهرداری و مسائل عمرانی عنوان کرد و ابراز داشت: شورا در همه مسائل شهر از جمله حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی نقش دارد و همه مسئولان در برابر آنان پاسخگو هستند که با وحدت، یکدلی و هماهنگی اتحاد به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/82002/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول