اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خواستار شد

اطلاع‌رسانی مستمر از خدمات شورای اسلامی به شهروندان

فرماندار تاکستان خواستار اطلاع‌رسانی خدمات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شهروندان شد.

اطلاع‌رسانی مستمر از خدمات شورای اسلامی به شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی اکبریان ظهر امروز در نشست صمیمی با اعضای جدید شوراهای اسلامی شهرستان تاکستان وظایف خطیر شوراهای اسلامی شهر و روستا را برشمرد و بر ضرورت خدمت‌رسانی در دوره جدید تأکید کرد.

فرماندار تاکستان با اشاره به لزوم دقت شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دوری از تجمل‌گرایی و دوری از امور حاشیه‌ای افزود: عمران و آبادانی، برنامه‌ریزی در امور، پرهیز از روزمرگی و جلب اعتماد عمومی جزو مهم‌ترین اولویت‌ها و افق‌ها برای شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و روستا محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با کسب همکاری همه‌جانبه شهروندان حرکت بر محور قانون و جلوگیری از قانون‌گریزی زمینه را برای بروز رضایت‌مندی شهروندان مهیا کنند.

فرماندار تاکستان بر ضرورت جلوگیری از سوء استفاده برخی از افراد منفعت‌طلب و عدم دخالت در امور داخلی شهرداری‌ها توسط اعضای جدید شورای شهر تأکید کرد و افزود: مجموعه اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید ضمن بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های شهرستانی و استان به پیشبرد پیشرفت‌های شهری در نقاط مختلف شهرستان تاکستان کمک کنند.

اکبریان به آسیب‌های شایع در شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و پرهیز از سیاسی‌گرایی و سیاست‌زدگی در امور، ارتباط با شهروندان و اطلاع‌رسانی را از اعضای جدید دوره چهارم شورای شهر تاکستان خواستار شد.

گفتنی است در پایان مراسم امروز شهریار رحمانی به عنوان رئیس، رضا رحمانی نایب‌رئیس، سیدجواد ابراهیمی خزانه‌دار و ژیلا رحمانی، عباد طاهرخانی، حمید قراخانی، گودرز رحمانی، جمشید محمدی و آتوسا پیرکاری نیز به عنوان منشی انتخاب شدند و اعضای شوراهای اسلامی شهر تاکستان به تشریح دیدگاه‌های مختلف شهری خود پرداختند.

همچنین رسول لشگری به عنوان رئیس شورای شهر ضیاآباد، سیدبیژن لشگری نایب‌رئیس، خدایار احمدی خزانه‌دار و محمدهادی سعیدی و رضا لشگری نیز به عنوان منشی و عضو شورای شهر ضیاآباد و محمود کاظم‌لو به عنوان رئیس شورای خرمدشت، مهرداد قلعه قوند، مهدی غفوری به عنوان خزانه دار و تقی حاجی‌زاده و علی کاظم‌لو نیز به عنوان منشی و عضو شورای شهر خرمدشت به تشریح دیدگاه‌های شهری خود پرداختند.

معصومه رحمانی به عنوان رئیس شورای شهر اسفرورین، محمد میرزایی نایب‌رئیس، حجت‌الله بابایی خزانه‌دار، طاهر فیضی و محمد صادقی شاد منشی و عضو شورای شهر اسفرورین در مراسم امروز معرفی شدند.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول