اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

تعمق در قرآن و دین موجب قرارگیری در مسیر تعالی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تعمق در قرآن و دین اسلام که به عنوان کامل‌ترین دین اسلام است؛ موجب می‌شود در مسیر تعالی قرار بگیریم.

تعمق در قرآن و دین موجب قرارگیری در مسیر تعالی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی با تأکید بر اهمیت حرکت در مسیر تعالی و توکل به خداوند اظهار کرد: هیچ توفیقی در زندگی حاصل نمی‌شود مگر اینکه در مسیر خداوند حرکت کند.

وی با اشاره به آیات و روایات مختلف یادآور شد: تعمق در قرآن و دین اسلام که به عنوان کامل‌ترین دین اسلام است؛ موجب می‌شود در مسیر تعالی قرار بگیریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خطاب به دانشجویان بیان کرد: بهترین زمان زندگی هر فرد بین سنین 18 تا 25 سال است و شما دانشجویان که در بهترین زمان عمرتان زندگی می‌کنید باید از این سرمایه عظیم بهترین بهره را ببرید.

موسی‌خانی اضافه کرد: اگر امروز ایران اسلامی به چنین جایگاهی رسیده و به دلیل ایثار و فداکاری شهدا، امام (ره) و هدایت‌‌‌‌‌‌های مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در عرصه‌های علمی جهان بیان کرد: دانشجویان ما در کنار تلاش شبانه‌روزی با توکل بر خداوند و توسل به ائمه اطهار (ع) به خصوص امام رضا (ع) توانستند افتخارات بسیاری را در مسابقات علمی در عرصه‌های داخلی و خارجی به دست آوردند و به دلیل همین ارادت است که هر ساله کاپ‌های به دست آمده از مسابقات جهانی روبوکاپ را به موزه آستان قدس رضوی (ع) تقدیم و اهدا می‌کنیم.

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر خداوند بخواهد به ما عزت بدهد در شرایطی امکان‌پذیر است که ما خود را در مسیر خداوند قرار داده باشیم و شما دانشجویان باید ضمن افتخار به خود و با محکم گام برداشتن و ثابت قدم بودن در مسیر رشد و پیشرفت نظام اسلامی حرکت کنید چراکه ایران اسلامی به دست شما دانشجویان فرهیخته ساخته می‌شود.

موسی‌خانی ادامه داد: باید بدانیم که اگر در این نظام انتخابات با شکوهی برگزار شده به برکت خون شهدا است.

وی عنوان کرد: مطمئناً هر بنده‌ای اگر صرفاً به دنبال دنیا باشد شاید پولدار باشد ولی همواره نیازمند است، ولی اگر به دنبال آخرت باشد خداوند به اندازه کفایت در این دنیا به او نعمت می‌دهد، اما مهم‌تر از آن اعطای گنج آخرت به اوست، پس باید در راستای به دست آوردن آخرت همچون پروفسور حسابی‌ها و پروفسور هشترودی‌ها برای کشور اثر وجودی داشته باشیم.

انتهای پیام/77002/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول