اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

آسیب شناسی بخش تعاون ضروری است

فرماندار قروه گفت: آسیب‌شناسی در بخش تعاون به ویژه در بخش مسکن ضروری است تا سالم‌سازی تعاونی‌ها محقق شود.

آسیب شناسی بخش تعاون ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از تعاونگران برتر این شهرستان گفت: تعاون، همیاری، همکاری، تقویت روح تفکر و مشارکت جمعی ابزارهای مناسب در حرکت به سمت برقراری عدالت و توسعه همه‌جانبه محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعاونی‌ها به عنوان یکی از الگوهای موفق اقتصادی و اجتماعی در سطح جهان مطرح هستند، افزود: این واحدها از عمده‌ترین نهادهایی هستند که توانایی قرار گرفتن در خدمت توسعه پایدار و برقراری عدالت را دارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: سیاست‌گذاری‌های بهتر و تلاش برای تسهیل امور مربوط به عرصه تولیدات داخلی و سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند راهگشای بسیاری از موانع موجود بر سر راه اقتصاد کشور باشد.

فرماندار قروه با اشاره به اهمیت بخش تعاون در تحقق شعار سال، اظهار داشت: بخش تعاون طیف وسیعی از مخاطبان جامعه را شامل می‌شوند و می‌تواند افزایش مشارکت گروهی در تحقق حماسه اقتصادی موثر را در پی داشته باشد.

شیخی‌زاده پیش شرط‌های تحقق حماسه اقتصادی را همدلی، وحدت، برادری، همراهی، هم‌افزایی و کار جمعی و نشاط اجتماعی عنوان کرد و افزود: بخش تعاون در بردارنده همه این ویژگی‌های ارزنده است.

وی رشد اقتصادی، فقرزدایی، اشتغال مولد، یکپارچگی اجتماعی، تقویت کارآفرینی و مدیریت، تمرکز سرمایه‌های کوچک در قالب سرمایه‌های متوسط و کلان را از ثمرات ارزشمند بخش تعاون عنوان کرد و افزود: این بخش به عنوان یکی از جدی‌ترین راه‌های توسعه پایدار در برنامه‌های توسعه کشور است.

فرماندار قروه گفت: بخش تعاون یکی از پایه‌های اصلی نظام اقتصادی کشور قلمداد می‌شود که تقویت آن کمک به تقویت اقتصاد است.

وی با اشاره به نتایج ارزشمند بخش تعاون در اقتصاد و اشتغال کشور، به ضعف تعاون در بخش خدمات در این شهرستان اشاره و خواستار تقویت این بخش با برنامه‌های مدون شد.

فرماندار قروه در پایان گفت: تشکیل کارگروه مسکن‌های تعاونی در شهرستان ضروری است تا واحدهای تعاونی مسکن که در قالب‌های گوناگون در شهرستان وجود دارد، ساماندهی شود.

انتهای پیام/79009/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول