اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا:

تعاونی مسکن مهر صومعه‌سرا رتبه نخست کشور را کسب کرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا گفت: شرکت تعاونی مسکن مهر صومعه‌سرا به دلیل پیشتازی در ساخت و تحویل واحدهای مسکونی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

تعاونی مسکن مهر صومعه‌سرا رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسین بالو امشب در جمع تعاونگران این شهرستان با تبریک هفته تعاون، اظهار کرد: تعاونی‌ها همواره نقش تعیین کننده‌ای در رشد، شکوفایی و توسعه اقتصاد کشور دارند.

وی افزود: گسترش فرهنگ تعاون، وحدت و همدلی در جامعه اسلامی در سایه خلاقیت و پشتکار محقق می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا با بیان اینکه تعاونی‌ها به عنوان بازوان مهم اقتصادی موجب مصون ماندن جامعه از آسیب‌های اجتماعی می‌شوند، تصریح کرد: تعاونی‌ها قادر به برطرف‌سازی بخش بزرگی از معضل بیکاری در کشور هستند.

وی یادآور شد: ظرفیت‌های دولتی کشور با توجه به شرایط کنونی دیگر پاسخگوی موج بزرگ بیکاری نیست.

بالو، از فعالیت 473 شرکت تعاونی در صومعه‌سرا خبر داد و گفت: از این تعداد، 112 شرکت تعاونی مذکور در بخش کشاورزی، 47 شرکت تعاونی در بخش صنعتی و 314 شرکت تعاونی در حوزه خدماتی فعالیت دارند.

وی، شرکت تعاونی سهام عدالت صومعه‌سرا را با 116 هزار نفر عضو بزرگ‌ترین تعاونی دایر و فعال این شهرستان عنوان کرد.

به گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا، شرکت تعاونی سهام عدالت این شهرستان موفق شد در سال جاری به عضویت شرکت سرمایه‌گذاری گیلان درآید.

وی به دومین شرکت تعاونی بزرگ صومعه‌سرا پس از سهام عدالت اشاره کرد و افزود: شرکت تعاونی مسکن مهر صومعه‌سرا از تعاونی‌های موفق شهرستان و استان است.

بالو، با بیان اینکه مجتمع مسکن مهر صومعه‌سرا تنها مجتمع مسکونی مهر قابل بهره‌برداری در گیلان است، اذعان کرد: شرکت تعاونی مسکن مهر صومعه‌سرا برای پیشتازی در ساخت و تحویل واحدهای مسکونی مقام نخست کشوری را از آن خود کرده است.

وی تخصیص 5 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی، تشکیل دو شرکت تعاونی «فراگیر مهر» در حمایت از مددجویان کمیته امداد و شرکت تعاونی «توسعه عمران شهری» را از دیگر اقدام‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا در سال جاری برشمرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: به افراد فارغ‌التحصیل متقاضی تشکیل تعاونی صومعه‌سرا نیز در راستای ایجاد اشتغال مبلغ 50 میلیون تومان وام خود اشتغالی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول