اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

جنگ سوریه پایان قدرت‌طلبی آمریکا است

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: جنگ سوریه پایان قدرت‌طلبی آمریکا و استکبار جهانی است، مهم‌ترین مسئله‌ای که امروز جهان اسلام با آن روبه رو است مقابله آمریکا با حامیان مقاومت در منطقه است.

جنگ سوریه پایان قدرت‌طلبی آمریکا است

محمود خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مقابله با سوریه چیزی جز مقابله و سرکوب مقاومت نیست و چون سوریه محور اصلی مقاومت است بنابراین حمله به آن کشور را طراحی کرده‌اند.

وی بیان کرد: شکی نیست که جریان مقاومت با محوریت سوریه در سالهای اخیر ضربات بسیار زیادی به اسرائیل و ایادی استکبار جهانی زده است و اگر امروز تا به حال آمریکا با حساسیتی ویژه خاص به این جنگ می‌نگرد به این خاطر است که ترس از درگیری سراسر آمریکا و کشور اشغالگر صهیونیستی را فرا گرفته است و آنها نیک می‌دانند که باتلاق سوریه باتلاق افغانستان و عراق نیست و پا گذاشتن در این باتلاق چیزی جز شکست و نابودی نخواهد بود.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: در این قضیه آنچه مشکل جهان اسلام را دوچندان کرده است همراهی کوته فکرانه و ساده لوحانه چند کشور به ظاهر مسلمان چون ترکیه، قطر و عربستان است که بارها خیانت آمریکا و اسرائیل را به جهان اسلام خصوصاً مسئله فلسطین شاهد بوده‌اند.

خدری تصریح کرد: آنها نباید فراموش کنند امروز چیزی که در سوریه جریان دارد جنگ دولت و ملّت نیست بلکه جنگ میان اسرائیل و خط و جریان مقاومت است.

وی ادامه داد: ما باور داریم دولت و ملّت سوریه در این جنگ هزینه دفاع از مقاومت را می‌پردازد و کشورهای منطقه خصوصاً جهان اسلام باید این نکته را مد نظر داشته باشند این جنگ به دلیل پیوستگی جغرافیایی و سیاسی منافع اقتصادی بعضی از کشورها، دامنگیر اکثریت کشورهای منطقه خواهد شد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: خلاصه مطلب درباره بحران سوریه این است که سوریه به عنوان محور مقاومت در مقطع زمانی حساسی قرار دارد و شروع جنگ داخلی که توسط بعضی از دول عربی خائن به رهبری آمریکا شروع شده است پیام خطرناکی برای منطقه داشته و خواهد داشت که بیشترین ضرر آن نیز کشورهای اسلامی خواهند کرد چرا که هدف اصلی آمریکا حفظ منافع صهیونیست‌ها و اسرائیل است که البته این اتفاق نخواهد افتاد چرا که این جنگ اگر اتفاق بیافتد پایان قدرت طلبی آنها و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول