اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

تجاوز به سوریه آمریکا را به زانو در می‌آورد

آیت‌الله اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه تاکستان گفت: تجاوز به سوریه آمریکا را به زانو در می‌آورد.

تجاوز به سوریه آمریکا را به زانو در می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در مصلای این شهر با تبریک آغاز هفته حج این هفته را فرصتی مناسب برای بهره‌مندی از فیوضات و معنویات ذکر کرد.

امام جمعه تاکستان افزود: چنانچه افراد در سفر معنوی حج با یاد خداوند متعال به سوی کسب درجات و فیوضات پیش بروند، قطعا در هنگام بازگشت کوله‌باری از کمال و معرفت را توشه زندگانی خویش می‌کنند.

وی ضمن تسلیت 17 شهریورماه سالروز وقوع حادثه کشتار مردم بی‌دفاع توسط رژیم پهلوی افزود: در روز هفدهم شهریورماه سال 57 رژیم پهلوی با اعلام حکومت‌ نظامی در 12 نقطه درصدد به هراس انداخت، مردم مظلوم و بی‌دفاع کشور بود، اما در این روز ملت به خیابان‌ها آمدند و این واقعه خونین در تاریخ توسط رژیم پهلوی به وقوع پیوست.

امام جمعه تاکستان به برگزاری دو روزه اجلاس خبرگان رهبری پرداخت و ابراز داشت: اعضای خبرگان رهبری در پایان این دور از اجلاس با مقام معظم رهبری دیدار کرده و معظم‌له نکاتی ارزشمند را در این دیدار برای جمع حاضر خبرگان بیان فرمودند.

اسلامی به تشریح برخی موضوعات مطرح شده در اجلاس خبرگان رهبری پرداخت و تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت بیکاری، جوانان و حل هرچه سریع‌تر مشکلات اقتصادی جزو مهم‌ترین مسائل مطرح شده با حضور رئیس‌جمهور در این اجلاس بود.

وی به تهدید اخیر آمریکا برای حمله به کشور سوریه اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آنها در صورت تجاوز به سوریه با پاسخ جدی و قاطع حزب‌الله و مردم سوریه مواجه می‌شوند.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: آمریکا و رژیم‌های گستاخی همچون اسرائیل باید بدانند که در صورت تجاوز به سوریه در کمتر از آنی به زانو در می‌آیند چراکه سوریه در این تجاوز احتمالی تنها نبوده و دشمنان اسلام در هر کجای عالم که باشند به سزای اعمال ظالمانه خود می‌رسند.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول