اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی ـ 19

حسنی: تفکر بسیج در سوریه قدرت‌های دنیا را فلج کرده است

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز تفکر بسیجی در سوریه در مقابل تمام جنگ‌افزارهای مدرن قدرت‌های دنیا ایستاده است.

حسنی: تفکر بسیج در سوریه قدرت‌های دنیا را فلج کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مراد حسنی صبح امروز در یادواره شهدای شهرک کارمندان شهر کرمانشاه از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: شهدا ستارگان درخشان تاریخ هستند که همیشه با نورانیت خود جامعه بشری را روشن می‌سازند.

حسنی با تاکید بر اینکه شهدا طلایه‌دار زیباترین معانی بشری هستند، عنوان کرد: منش شهدا بهترین الگو برای بشریت است، چرا که شهیدان والامقام با بهره‌گیری از معارف الهی و الگوبرداری از ائمه اطهار (ع)، صراط مستقیم را به‌طور حقیقی پیمودند.

 معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: شهیدان فرزندان انقلاب هستند و فرهنگ انقلاب سرشار از مفاهیم ارزشمندی است که در دوران دفاع مقدس به اوج خود رسید و ایران اسلامی با چنین پشتوانه‌هایی توانسته الگوی سایر ملل قرار بگیرد.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در دنیای امروز، نگرانی اصلی آمریکا و مستکبران عالم را گسترش بیداری در نقاط مختلف دنیا عنوان کرد.

حسنی به اقدامات ضدبشری آمریکا و اسرائیل در کشورهای مختلف اشاره کرد و بیان داشت: این ظالمان منادیان دروغین حقوق بشر هستند و با اقدامات جنگ‌افروزانه منافع رژیم اشغال‌گر قدس را دنبال می‌کنند.

وی ابراز داشت: مردم سوریه با درس گرفتن از فرهنگ بسیج توانسته‌اند در مقابل دشمنان بایستند و امروز تفکر بسیجی در سوریه در مقابل تمام جنگ‌افزارهای مدرن قدرت‌های دنیا ایستاده است.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار به ‌سر می‌برد و جوانان این مرز و بوم در زمینه‌های مختلف به پیشرفت و خودباوری رسیده‌اند و این افتخارات در سایه هدایت‌ها و رهبری‌های ولی فقیه به‌دست آمده است.

حسنی با تاکید بر اینکه گرفتاری امروز کشورهای اسلامی به‌دلیل نداشتن نعمت ولی‌فقیه است، تصریح کرد: بهانه‌های واهی آمریکا در سوریه نمی‌تواند لطمه‌ای به فرهنگ مقاومت و تفکر شیعی وارد کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: الگوبرداری از شهیدان و اطاعت از اوامر ولی‌فقیه سد مستحکمی در مقابل توطئه‌ها و پلیدی‌ها دشمن است.

انتهای پیام/2700/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول