اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی ‌ـ10

عظیمی: گنجینه ارزشمند شهدا وسیله‌ای برای مقابله با دشمنان است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: گنجینه ارزشمندی که از شهدا برای ملت ایران به یادگار مانده، بهترین وسیله برای مقابله با توطئه‌های دشمن است.

عظیمی: گنجینه ارزشمند شهدا وسیله‌ای برای مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی پیش از ظهر امروز در یادواره 466 شهید اصناف استان کرمانشاه که در تالار بعثت برگزار شد، گفت: با تلاش مجموعه سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه و بسیج شاهد برگزاری یادواره‌های قشری شهدا در سطح استان کرمانشاه هستیم.

وی تصریح کرد: گنجینه ارزشمندی که از شهدا برای ملت ایران به یادگار مانده بهترین وسیله برای مقابله با توطئه‌های دشمن است و دشمنان با دسیسه‌های شوم بر علیه ملت ایران درصدد به انحراف کشیدن جوانان هستند.

عظیمی با تاکید بر اینکه دشمنان با گذشت زمان، بیش‌تر به حقانیت شهدا پی می‌برند، افزود: سیره و روش شهدا باید مبنای حرکت جوانان قرار گیرد و حوادث امروز دنیا نشان می‌دهد عظمت ملت ایران از ولایت‌مداری و توجه به اصول دین اسلام نشأت گرفته است.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، حوادث و اتفاقات کشورهای اطراف و خاورمیانه ارزش ولایت‌مداری ملت ایران را نشان می‌دهد.

عظیمی در پایان خاطر نشان کرد: ولایت‌مداری و ایستادگی مردم و ایثار شهدا موجب ناامیدی دشمنان شده است و شایسته است همگی ما دین خود را به شهدا ادا کنیم و همواره یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول