اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

بازرسی حق بازخواست از اعضای شورا را ندارد / انتقاد سرداری از عملکرد بازرسی

رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد شدید از اداره کل بازرسی استان اردبیل گفت: این مجموعه حق بازخواست از اعضای شورای شهر به خاطر کار قانونی و در چارچوب ضوابط و مقررات را ندارد.

بازرسی حق بازخواست از اعضای شورا را ندارد / انتقاد سرداری از عملکرد بازرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل با افشای بسیاری از فشارها و تهدیداتی که در این شش سال از سوی اداره کل بازرسی استان اردبیل و اجحاف‌هایی که در خصوص شورای سوم صورت گرفته است، اظهار داشت: بنده آماده هستم در مناظره و نشستی رو در رو دلایل و مستندات خودم را بیان کنم و انتظار دارم آنها نیز مستندات و دلایل خود را به صحنه آورده و در این زمینه واقعیت‌ها را برای مردم اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ شورای شهر در جایگاه قانونی و حقوقی خود پیگیر مسائل و مشکلات متعدد مردم و انجام وظیفه در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت است اما گویی برخی از سازمان‌ها و نهادها دلخواهشان نیست که این مجموعه هر روز به توفیقات مطلوب و روز‌افزون دست پیدا کند و با برخی کارشکنی‌ها سعی می‌کند جلوی فعالیت این مجموعه را بگیرند.

رئیس شورای شهر اردبیل خدمت صادقانه به مردم را اولین هدف شورای سوم توصیف کرد و یادآور شد: از نخستین روزهای آغاز به کار شورا متوجه شدیم پاسخگویی به تمامی نیازهای شهری تنها با توسعه متوازن شهر امکان‌پذیر است.

سرداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا‌مقام شهیدان رجایی و باهنر گفت: اولین هدف ما در شورای سوم خدمت صادقانه به مردم و پاسخگویی به نیازهای شهری بود و از زمان آغاز به کار شورای سوم با مشاهده سیل گلایه‌ها و انتقادها از تمام نقاط شهر از سوی شهروندان و پس از مشورت و هم‌اندیشی با همکاران در شورای سوم وجود این همه انتقاد و پیشنهاد را علت‌یابی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که همه این انتقادات حاکی از نیازهای طبیعی شهری و شهروندی است و همین نیازهای شهروندان را وادار به گلایه و انتقاد می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: علت این امر را در برنامه‌ریزی‌های گذشته دیدیم که به هر دلیلی موجب شده بود بعضی از نقاط شهر از خدمات بیشتری برخوردار شوند و بعضی از نقاط نیز نتوانند به نسبت سایر مناطق شهر از خدمات بهره‌مند باشند لذا با استقبال از یکسری اعتراضات و انتقاداتی که حق قانونی و عرفی شهروندان بود و از روی همین علت‌یابی‌ها به این نتیجه رسیدیم که ما باید خدمات خود را به صورت عادلانه در تمامی نقاط شهر توزیع کنیم.

سرداری شهر را به مانند یک پیکره انسان توصیف کرد و با بیان اینکه زیبایی پیکره انسان نیز در زیبایی همه اعضای پیکر است، بیان داشت: به همین خاطر راه چاره را در زیباسازی کل پیکره شهر دیدیم و برای برنامه‌ریزی جهت رسیدن به این هدف از شهردار اول منتخب دور سوم شورا نیکزاد و همچنین از بدری شهردار فعلی درخواست همکاری کردیم و سیاست‌گذاری‌ها نیز در همین راستا و به صورت یکپارچه انجام یافت که اکنون نتایج مثبت آن را مشاهده می‌کنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: هم اکنون 23 پروژه از 64 پروژه عمده افتتاحی شهرداری اردبیل به منطقه چهار شهری اختصاص دارد و این حاکی از رعایت عدالت در تصمیم‌گیری و مصوبات شورا و برنامه‌ریزی‌های شورا و همچنین حاکی از رعایت عدالت در اجرای برنامه‌های شورا توسط شهردار اردبیل و مدیران مناطق چهار‌گانه شهرداری اردبیل می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی همچنین در پایان سخنان خود با تأکید بر ضرورت حفظ یکپارچگی بین مسئولان، وحدت و انسجام همه مسئولان شهری به خصوص شورا و شهرداری در اهمیت دادن به مصوبات شورا و شهرداری را پشتیبان و عقبه توسعه پایدار شهری خواند و عنوان کرد: در رأس این کارها هماهنگی و همکاری مطلوب استاندار و معاون عمرانی استاندار با شورا و شهرداری به دستیابی به موفقیت‌های چشمگیر منجر شده است.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول