اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی گلستان:

پیست تارتان، دوومیدانی گلستان را از رکود خارج می‎کند / قطب پیست دو و میدانی کشور فاقد + تصاویر

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: اتمام پروژه پیست تارتان دو و میدانی گلستان را از رکود خارج خواهد کرد.

پیست تارتان، دوومیدانی گلستان را از رکود خارج می‎کند / قطب پیست دو و میدانی کشور فاقد  + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدوحیدرضا میرا صبح امروز در بازدید از از مراحل اجرایی پیست تارتان دو و میدانی شهرستان بندرترکمن، روند پیشرفت فیزیکی پروژه و مسائل و مشکلات اجرایی پیش‎رو را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید که رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن، دبیر هیئت دو و میدانی استان گلستان و مجری اجرایی پروژه هم حضور داشت بخش‎هایی از پیست که نیاز به توجه داشت به پیمانکار گوشزد شد.

نخستین پیست استاندارد تارتان دوومیدانی گلستان اهمیت ویژه‎ای دارد

میرا در خصوص این پروژه گفت: این پروژه به عنوان نخستین پیست استاندارد تارتان دو و میدانی استان گلستان اهمیت ویژه‎ای داشته و بعد از نزدیک به دو سال از حضور اینجانب در هیئت استان و پیگیری مجدانه‎ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و شرکت توسعه و تجیز اماکن ورزشی انجام پذیرفت به حمدالله از ماه گذشته عملیات اجرایی پیست آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود اینکه پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد پروژه را شاهد هستیم اما بنا به اظهارات پیمانکار پروژه که با درخواست هیئت دو و میدانی استان در هنگام بازدید در محل حاضر شد صرفا پیش پرداخت پروژه (نزدیک 150 میلیون تومان) به حساب پیمانکار واریز شده است.

 

کارگاه آماده سازی پیست دو و میدانی بندرترکمن

امیدواریم حق‎الزحمه پیمانکار برای جلوگیری از وقفه هرچه زودتر پرداخت شود

وی اظهار امیدواری کرد پرداخت حق‎الزحمه پیمانکار از سوی شرکت توسعه و تجهیز به زودی انجام پذیرد تا شاهد وقفه در مراحل اجرای پروژه نباشیم.

میرا اذعان داشت: به نظر می رسد نظارت کافی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بر روند اجرای پروژه صورت نمی پذیرد که ممکن است در آینده ای نه چندان دور منجر به تخریب پیست و عدم کارایی مناسب شود.

تجهیز پیست به وسایل جانبی از دغدغه‎های هیئت دوومیدانی گلستان است

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: معضل بزرگ پیش‎رو در تمکیل پیست، تجهیز پیست به وسایل جانبی نظیر تشک و موانع است که به نظر می‎رسد شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، فدراسیون دو و میدانی و یا اداره کل ورزش جوانان قصد تجهیز پیست را ندارند و در این صورت متاسفانه تمامی تلاش‎های عزیزان در خصوص این پروژه کم اثر خواهد شد و استان با وجود خیل عظیم علاقه‎مندان قادر به قبول میزبانی مسابقات کشوری نخواهد بود.

میرا افزود: استان گلستان و بندر ترکمن یکی از قطب‎های دوومیدانی کشور محسوب می‎شوند و قهرمانان و رکوردداران متعددی را به کشور معرفی کرده‎اند.

گلستان باوجود پیشینه‎ای قوی از معدود استان‎های فاقد پیست تارتان است

وی اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل فقدان پیست دو و میدانی شاهد وقفه در روند قهرمانی دوندگان منطقه هستیم و استان گلستان باوجود پیشینه‎ای قوی از معدود استان‎های فاقد پیست تارتان است.

گفتنی است پیست بندر ترکمن در سال 1383 و در زمان مدیریت داوری ( رئیس فعلی فدراسیون دو و میدانی کشور ) در اداره کل تربیت‎بدنی وقت استان به منظور احداث و اجرای تارتان تخریب و زیرسازی و آسفالت شد و بخشی از مواد مورد استفاده از فدراسیون وقت تهیه شد که با انتقال نامبرده به اداره کل تربیت‎بدنی استان خراسان‎رضوی متاسفانه تاکنون اجرا نشده است و انشاالله شاهد شکسته شدن طلسم اجرای آن باشیم.

انتهای پیام/2307/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول