اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری مسابقات لیگ برتر صورت گرفت

بهره‌برداری از پیست اسکی چمن تاریک‌دره همدان

همزمان با برگزاری مرحله نهایی دهمین دوره رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن کشور پیست اسکی چمن تاریک دره همدان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از پیست اسکی چمن تاریک‌دره همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مرحله فینال میزبانی پیست تاریک دره شهر همدان برگزار شد. 

همزمان با چهارمین مرحله و فینال دهمین دوره رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن کشور 20 پیست اسکی چمن به طول یک هزار 600 متر در تاریک‌دره همدان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم عیسی ساوه‌شمشکی رئیس فدراسیون اسکی ایران، علی‌محمد آزاد استاندار همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد معاون سیاسی امنیتی استاندار، امیر خجسته و ابراهیم کارخانه‌ای نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس، حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار، سیدعبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان سازمان لیگ برتر فدراسیون و هیئت اسکی استان حضور داشتند.

در این مرحله 20 اسکی‌باز برتر کشور در قالب 9 باشگاه در بخش مارپیچ کوچک با هم رقابت می‌کنند و امتیازات این مسابقات در فدراسیون جهانی محاسبه خواهد شد که نتایج نهایی آن عصر امروز مشخص می‌شود.

 

نگین خزر، ایران‌ساز قریشی البرز، ورمیکای تهران، ورمیکای البرز، عینک جولبو تهران، نایک کیش، هیئت اسکی البرز، هیئت اسکی تهران و هیئت اسکی کردستان تیم‌های حاضر در دهمین دوره رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن کشور هستند.

با بهره‌برداری از پیست روی چمن و همچنین فعال‌سازی مدرسه اسکی و دعوت از مربی باتجربه فدراسیون اسکی، حضور مستمر اسکی‌بازان روی چمن فراهم خواهد شد و همدان به زودی به عنوان یکی از قطب‌های اسکی برف و چمن در ورزش کشور معرفی می‌شود.

وجود امکانات هتلینگ، آب و هوای مطبوع و سخت‌افزارهای مختلف در رشته‎‌های ورزشی امکان میزبانی همدان را فراهم کرده که در صورت موافقت با هر میزبانی، همدان همچون سال‌های قبل به عنوان برگزارکننده مسابقات ورزشی در سطوح ملی، بین‌المللی، آسیایی و حتی جهانی شناخته شده است.

پیست تاریک دره همدان در حال حاضر دارای ساختمان اداری و آموزشی، تله سی‌یژ به طول یک هزار و 600 متر، مدرسه اسکی، دستگاه پیست‌کوب و تله اسکی و خدمات تفریحی و رفاهی است ضمن اینکه هتل پیست با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

انتهای پیام/89020/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول