اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح پیست موتورسواری شهید منصوری شهرستان بیجار

در چهارمین روز از هفته دولت پیست موتورسواری شهید محمد باقر منصوری با اعتبار 50 میلیون تومان افتتاح شد.

افتتاح پیست موتورسواری شهید منصوری شهرستان بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، محمدرضا خدامرادی ظهر امروز در جریان افتتاح پیست موتور سواری این شهرستان که با حضور فرماندار و معاون فرماندار و  برخی از مسئولان صورت گرفت گفت: این پیست ظرف مدت 72 روز به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: فضای کل پیست حدود 8 هزار متر مربع است و مقدار خاکی که در آن جمع می‌شود بالغ بر 5 ساعت کار تخلیه و بارگیری است.

خدامرادی هزینه اعتبار جابجایی خاک این پیست را حدود 50 میلیون تومان عنوان کرد.

رییس هیئت موتور سواری بیجار خاطرنشان کرد: تعداد اعضای هیئت موتور سواری شهرستان بیجار 25 نفر و تعداد کل موتورها 17 عدد است که در قالب کلاس‌های آموزشی ساماندهی می‌شوند.

وی در ادامه به آغاز کار این هیئت در سال 86 اشاره کرد و گفت: اولین پیست در منطقه محمود آباد بیجار شروع به کار کرد اما به دلیل اینکه به منطقه مسکونی نزدیک بود ادامه فعالیت منتفی شد.

رییس هیئت موتورسواری بیجار بیان کرد: ساخت این پیست در سال 89 آغاز شد و تقریبا نمای اولیه آن را مهیا و حدود 3 سال فعالیت کردیم.

وی به نام این پیست که مزین به شهید محمد باقر منصوری است اشاره و بیان کرد: این شهید بزرگوار خود هم در مناطق جنگی و هم در ورزش از موتور سواران بنام بوده است.

این مسئول با اشاره به مشکلات بر سر راه ورزشکاران علاقه مند به این رشته ورزشی گفت: هزینه بالای خرید لباس مخصوص و موتور مانع از حضور جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی است و امید است با مساعدت مسئولان، جوانان علاقه‌مند بتوانند از این محیط و شرایط مناسب بهره ببرند.

وی گفت: تیم موتورسواری بیجار از تیم‌های مطرح است و از نظر مسیر منطقه دارای موقعیت عالی است و امید است نگاه ویژه مسئولان به این ورزش مسیری برای پیشرفت و توسعه این ورزش پرطرفدار در شهرستان بیجار شود.

خدامرادی افزود: امید در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح پیست کارترینگ در هر دو گرو بانوان و آقایان باشیم.

وی در پایان از پیشکسوتان این رشته ورزشی آقایان مرتضی رمضان‌نیا، تیمور شکری خیرالله رستگار که زحمات زیادی برای تعلیم موتورسوارن متحمل شده‌اند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/79015/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول