اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهین‌شهر و میمه:

150 نفر از دانشجویان دانشگاه مالک اشتر در اردوهای جهادی حضور یافتند

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهین‌شهر و میمه گفت: طی دو مرحله بیش از 150 نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر به مناطق محروم جهت فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی اعزام کرده‌ایم.

150 نفر از دانشجویان دانشگاه مالک اشتر در اردوهای جهادی حضور یافتند

محمدمهدی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر، اظهار داشت: گروه جهادی دانشگاه صنعتی مالک اشتر نام آن امیرالمومنین (ع) است، که امسال در طی دو مرحله بیش از 150 نفر از دانشجویان این دانشگاه را به مناطق محروم جهت فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی اعزام کرده‌ایم.

وی با اشاره به دوره اول اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر، افزود: در این دوره نزدیک به 10 تن از طلاب حوزه علمیه و 40 نفر از دانشجویان به مناطق محروم اعزام‌شده‌اند.

مسئول اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شاهین‌شهر با اشاره به دوره دوم، ادامه داد: در این دوره نزدیک به 70 نفر از برداران بسیجی و 30 نفر دیگر از خواهران بسیجی دانشگاه صنعتی مالک اشتر به اردوهای جهادی در منطقه محروم استان چهارمحال و بختیاری شهر لردگان روستای قلعه مدرسه جهت انجام دادن کارهای عمرانی و فرهنگی اعزام‌شده‌اند.

وی گفت: در شهر وزوان گروه جهادی شهید چمران حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور که متشکل از 40 نفر برادر و خواهر بودند به روستاهای محروم این شهر جهت عملیات عمرانی، آبادانی و فرهنگی اعزام‌شده‌اند.

وی با بیان اینکه در روستای حسن رباط از توابع بخش میمه برنامه‌های عمرانی و فرهنگی توسط چند تن از نیروهای جهادی به خوبی صورت پذیرفته است، متذکر شد: سه نفر از همین نیروهای جهادی توانستند در سطح این روستا نزدیک به سه کیلومتر جدول‌کشی‌های خیابان را در دو روز رنگ کنند.

کاظمی بابیان اینکه روستای حسن رباط بخش میمه در گذشته نزدیک 5 هزار جمعیت داشته و هم اکنون جمعیت این روستا به دلیل نبود امکانات به 600 نفر رسیده، تصریح کرد: فعالیت اردوهای جهادی اعم رنگ کردن جداول خیابانی، آبیاری قطره‌ای درختان، مرتب‌سازی پارک این روستا، انجام اولین یادواره شهدای این روستا بعد 32 سال، کشاندن مسئولین به این نقطه محروم نمایشگاه کتاب و انجام امورات فرهنگی چهره این روستا را دگرگون ساخت.

انتهای پیام/63023/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول