اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان خبر داد

حضور بیش از 3 هزار دانشجو در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی

مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: امسال 3 هزار و 260 دانشجویی دختر و پسر در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان حضور دارند.

حضور بیش از 3 هزار دانشجو در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی

محمدرضا بختیاری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سال‎جاری 61 گروه جهادی از ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این اردوها 3 هزار و 260 دانشجویی دختر و پسر شرکت دارند که خدمات عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی را به مردم محروم ارائه می‎کنند.

بختیاری اذعان داشت: بیشتر دانشجویان به شهرستان‎های چابهار، زهک، نیکشهر، سراوان، زابل، محمد آباد و هیرمند اعزام می‎شوند.

وی خاطرنشان کرد: این اردوها از اول تیرماه جاری آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

بختیاری یادآور شد: در فصل پاییز و زمستان نیز اردوهای جهادی در برخی از نقاط محروم استان و حاشیه‎های شهر زاهدان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اردوهای جهادی با هدف تقویت بنیه آموزشی گروه‌های جهادی، غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، تقویت روحیه همکاری و نهادینه کردن فرهنگ کارهای گروهی در بین این قشر از جامعه و به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم مناطق محروم استان انجام می‎شود.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی سپاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه‎های جهادی با اعزام به مناطق محروم استان، خدمات بهداشتی از قبیل ساخت سرویس‎های بهداشتی، خانه بهداشت، خدمات عمرانی و سازندگی چون ساخت خانه عالم، ساخت مسجد، ساخت خانه محرومان را بر  عهده دارند.

انتهای پیام/75004/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول