اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بسیج سازندگی همدان خبر داد

فعالیت گروه‌های جهادی در 35 روستا در استان همدان

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان گفت: در عرصه عمرانی گروه‌های جهادی در سطح 35 روستای استان همدان فعالیت دارند.

فعالیت گروه‌های جهادی در 35 روستا در استان همدان

شهرام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به فعالیت اردوهای جهادی اظهار کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی در سطح استان و در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در حال ارائه خدمات به مناطق محروم هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی اردوهای جهادی افزود:‌ از جمله این فعالیت‌ها در عرصه عمرانی می‌توان به تعمیر مساجد، حسینیه‌ها، مدرسه‌ها و... اشاره کرد.

سرپرست بسیج سازندگی همدان بیان داشت:‌ عرصه آموزشی و فرهنگی نظیر مهارت‌های شغلی و مشاغل خانگی مانند خیاطی، گلدوزی و قالیبافی، آموزش‌های کشاورزی، آموزش‌های اخلاقی، احکام، مذهبی و قرآنی از دیگر عرصه‌های اردوهای جهادی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آموزش‌های درسی و برگزاری کلاس‌های تقویتی تصریح کرد: از دیگر عرصه‌های اردوهای جهادی فعالیت در زمینه مشاوره روانشناسی و آموزش مهارت‌های زندگی و... است.

صادقی ابراز داشت: عرصه‌های فرهنگی و آموزشی و بحث مشاغل بیشترین حجم و تعداد فراگیران و متقاضیان را در اردوهای جهادی تشکیل می‌دهد.

به گفته وی در عرصه عمرانی نیز در حال حاضر گروه‌های جهادی در سطح 35 روستا فعالیت دارند.

سرپرست بسیج سازندگی همدان یادآور شد: حدود 5 هزار و 500 نفر در اردوهای جهادی دانشجویی در مناطق و روستاهای محروم سطح استان مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست بسیج سازندگی استان همدان در پایان با بیان اینکه بیشترین حضور اردوهای جهادی در روستاهای محروم کبودراهنگ است، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی فعال‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته در سطح استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول