اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد:

173 طرح توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات اجرا شده است

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از اجرای 173 طرح توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در عراق خبر داد.

173 طرح توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، صبح امروز حجت الاسلام سید حبیب الله میرخلیلی که با دعوت اداره تبلیغات اسلامی در ابرکوه حضور پیدا کرده بود در دیدار با امام جمعه و چند تن از مسئولان شهرستان اظهار داشت: حدود 40 سال عوامل حزب بعث عراق به خصوص صدام جنایات بسیاری در حق شیعیان و حرم ائمه اطهار در عراق مرتکب شدند و به برکت خون پاک و مطهر شهدای عزیزمان راه کربلا باز شد و شیعیان از سراسر دنیا هجوم آوردند و وارد عتبات شدند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد افزود: تاکنون 173 طرح و پروژه در کربلا، سامرا، کاظمین، مسجد سهله، مسجد حنانه و ... توسط ستاد بازسازی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به منظور ساماندهی و توسعه حرم مطهر امام علی (ع) پروژه ساخت و احداث صحن حضرت زهرا (س) در حال انجام است که برای تحقق این امر نیاز به همراهی تمامی ارادتمندان و عاشقان اهل بیت (ع) است.

امام جمعه ابرکوه نیز اظهار داشت: طبق آیه شریفه «من یعظّم شعائر الله فانها من تقوی القلوب» برای مکتب غنی و پویای شیعه یکی از بارزترین مصادیق شعائر الله بارگاه و مضجع شریف اولیاء الله و حرم مطهر اهل بیت (ع) و فرزندانشان است که مصداق تعظیم شعائر الله است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت گنبد و بارگاه و محل زیارت یکی از شاخصه های مکتب شیعه و پیرو اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: شیعه دارای مکتب غنی و جایگاهی برای جلا دادن به روح و صفا بخشیدن به باطن است و هرگز احساس خلأ نمی کند و لذا بحث توسل و شفاعت اهل بیت (ع) برای ما یک اصل و بنیان است.

حسینی گفت: مذاهب انحرافی، پوچ و استعماری وهابیت به گونه ای است که اساساً تخریب بنیان مراقد شریفه را در دستور کار خود دارند و با شیعه مقابله می‌کنند چون خودشان خلأ دارند و فاقد ملجأ و پناهگاه هستند.

انتهای پیام/2464/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول