اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بصره در گفت‌وگو با فارس خبر داد

موافقت با رفع روادید زوار ایرانی در سفر به عتبات عالیات

استاندار بصره در خصوص تسهیل شرایط اخذ ویزا در عراق گفت: موافقت اولیه برای رفع روادید زوار ایرانی صورت گرفته و امیدواریم که این مشکلات در آینده خیلی نزدیک به طور کامل برطرف شود.

موافقت با رفع روادید زوار ایرانی در سفر به عتبات عالیات

ماجد مهدی النصراوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به بودجه‌ای که برای بصره در نظر گرفته شده است با یک برنامه عملیاتی وارد خوزستان شده‌ایم و امیدوارم این مذاکرات ثمرات خوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تنها مشکل ما برای اجرای بندهای این توافقنامه میزان زمان لازم است گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که به موجبات این توافقات هرچه سریع‌تر ثمرات خوبی برای مردم بصره حاصل شود.

استاندار بصره خاطر نشان کرد: با یک برنامه از قبل ترسیم شده برای سال 2014 وارد خوزستان شده‌ایم و انتظار داریم که طرف ایرانی نقش بیشتری بر این توافقات داشته باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خوزستان ظرفیت‌های بی‌شماری در بخش‌های مختلف دارد، انتظار می‌رود که ‌‌نهایت همکاری را با استان بصره داشته باشد.

النصراوی ادامه داد: این اولین سفر من بعد از سمت استانداری بصره است که امیدوارم نتایج خوبی برای طرفین به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه برای راه اندازی خطوط ریلی خرمشهر - بصره به توافق رسیدیم، به دنبال آن هستیم که در جهت تسهیل زیارت عتبات عالیات از طریق خطوط هوایی اقدام کنیم.

استاندار بصره اظهار کرد: همچنین در بخش‌های مسکن، انرژی برق و خرید گاز احساس نیاز کردیم که در این خصوص با خوزستان وارد مذاکراتی شدیم.

وی در خصوص تسهیل شرایط اخذ ویزا در عراق گفت: موافقت اولیه برای رفع روادید صورت گرفته است و امیدواریم که این مشکلات در آینده نزدیک برطرف شود.

انتهای پیام/72011/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول