اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک مسکن فارس:

فارس میزبان شایسته‌ای برای المپیاد ورزشی است

مدیر شعب بانک مسکن فارس گفت: این استان میزبان شایسته‌ای برای چهارمین المپیاد ورزشی است.

فارس میزبان شایسته‌ای برای المپیاد ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن علمداری بعد از ظهر امروز در حاشیه چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فارس دارای بسترهای مناسبی برای میزبانی این مسابقات بوده و معتقدم به دلیل وجود جاذبه‌های گردشگری میزبانی مناسب برای مهمانان المپیاد ورزشی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این المپیاد می‌تواند در ایجاد شور و نشاط بین کارکنان بانک مسکن موثر باشد، افزود: فارس همواره در تمام زمینه‌ها در جایگاه برتر قرار داشته و همین جایگاه مناسب زمینه‌ساز میزبانی این المپیاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه این المپیاد فرصتی برای نمایش ظرفیت‌های استان فارس است، خاطرنشان کرد: چهارمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک مسکن از 15 تا 21 شهریور ماه در حال برگزاری است.

علمداری بیان کرد: همچنین المپیاد ورزشی کارکنان در رشته‌های فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، دوومیدانی، بدمینتون، تنیس روی میز در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: رقابت‌های فوتسال با حضور 28 تیم از صبح امروز آغاز شده است و رقابت سایر رشته‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان فارس تصریح کرد: با توجه به شرایط میزبانی و علاقمندی کارکنان به انجام فعالیت‌های ورزشی، فارس در این المپیاد با 60 شرکت‌کننده شاغل شرکت کرده است.

وی گفت: در بخش بانوان نیز 12 تن از کارکنان شاغل در بانک مسکن فارس  23 تا 27 شهریور ماه جاری در رشته‌های والیبال، دوومیدانی، شنا، طناب‌کشی در دومین المپیاد ورزشی بانوان که در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ت20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول