اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران خبر داد

خدمات‌رسانی پزشکی به 140 هزار ورزشکار در مازندران

دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران با اشاره به خدمات‌رسانی به بیش از 140 هزار ورزشکار عضویت بیمه ورزشی گفت: ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور بیمه ورزشی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

خدمات‌رسانی پزشکی به 140 هزار ورزشکار در مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا رشیدی ظهر امروز در مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان در ساری تصریح کرد: با توجه به عملکرد و ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران از نظر جمعیتی در رده هفتم کشور ولی در خدمات پزشکی جزو برترین‌ها و رده سوم کشور قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه از نظر خدمات و فوریت‌های پزشکی به ورزشکاران مازندران پس از استان‌های تهران و اصفهان در رده سوم کشور جای داریم، افزود: برای نخستین بار کلاس آموزشی ماساژ درمانی ورزشکاران در استان برگزار می‌شود.

رشیدی در ادامه از ارائه خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان در دو مسابقه بین‌المللی در پنج ماهه نخست سال 92 خبر داد و افزود: این هیئت نیز در 166 مسابقه کشوری و 178 مسابقه استانی فعالیت چشگیری در سال‌جاری داشته است.

دبیر هیئت پزشکی ورزشی مازندران از برگزاری شش همایش سمینار و 74 کلاس کارگاه آموزشی و همچنین 17 کلاس دوپینگ، تغذیه و مکمل ورزشی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ماموران بهداشتی هیئت از 932 سالن‌های ورزشی خصوصی و دولتی بازدید داشتند.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی به بیش از 140 هزار ورزشکار عضویت بیمه ورزشی اذعان داشت: ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور بیمه ورزشی را در اولویت کاری خود در صورت حوادث قرار دهند.

رشیدی با اشاره به پرداخت 17 میلیون تومان لوازم پزشکی به شهرهای مختلف استان ابراز داشت: بودجه سال 91 پزشکی بسیار محدود بود که به همین خاطر دلیل آمار کمتر نسبت به سال گذشته بود.

وی در پایان هیئت‌های پزشکی ورزشی ساری، چالوس، فریدونکنار، تنکابن و نوشهر را از هیئت‌های برتر استان نام برد و افزود: بر اساس مقررات برای هر ورزشکار بیمه شده ورزشی، 15 درصد به هیئت‌های شهرستان داده می‌شود.

انتهای پیام/86005/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول