اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور منوچهر دبیرسیاقی صورت گرفت

تقدیر از 18محقق و مقاله‌نویس همایش علامه زرآبادی در قزوین

در همایش ملی علامه آقاسیدموسی زرآبادی در قزوین 18 محقق و نویسنده مقالات ارسالی به دبیرخانه این همایش تقدیر شدند.

تقدیر از 18محقق و مقاله‌نویس همایش علامه زرآبادی در قزوین

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بخش بعد از ظهر همایش ملی بزرگداشت مقام علامه آقاسیدموسی زرآبادی که در شبستان امیرالمؤمنین (ع) مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، تمام نویسندگان مقالات این همایش با حضور منوچهر دبیرسیاقی نویسنده و پژوهشگر نام‌آشنای قزوینی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته محمدرضا بندرچی دبیر علمی همایش ملی علامه زرآبادی در مجموع 15 مقاله از شهرها و استان‌هایی همچون قزوین، قم، تهران، رامسر، همدان، مشهد و خرم‌آباد به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که چهار مورد از آن‌ها برای ارائه به صورت سخنرانی برگزیده شدند.

در این برنامه علاوه بر تقدیر از فتوت نصیری سوادکوهی، منوچهر صدوقی سها و مهدی محقق که به عنوان سخنران نیز در همایش حضور یافته بودند، علی‌اکبر میرحسینی، دختر سیدابوالحسن حافظیان خراسانی از شاگردان علامه زرآبادی، سیده فاطمه موسوی نویسنده کتاب دانای اسرار شرح زندگانی علامه زرآبادی، حسین و محمد صفری و نیز علی‌اکبر خرم قزوینی تقدیر شد.

فاطمه کشاورز، سیدمحمدمهدی حسینی گرگانی، علیرضا نوروزی، حجت‌الاسلام عباس موسوی مطلق، محمد علی‌آبادی، جعفر کریمی، ناهید پیمانی، معصومه یوسفی و مریم طحان دیگر ارائه‌کنندگان مقاله بودند که با دریافت لوح و هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش بعد از ظهر، علی‌اکبر میرحسینی از شهر رامسر مقاله‌ای را با عنوان «خاطرات من از استادم الهیان» شرح داد.

محمد صفری به روایت مقاله‌ای با عنوان «جستاری پیرامون زندگی شیخ شکوفایی» پرداخت و سیدعباس موسوی مطلق «شرح دو سفر حافظیان» را روایت کرد.

انتهای پیام/77011/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول