اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد

راهیابی 8 مقاله به همایش «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از ارسال 90 مقاله به دبیرخانه همایش علمی ـ پژوهشی «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی» در همدان خبر داد و گفت: هشت مقاله برتر انتخاب شد.

راهیابی 8 مقاله به همایش «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی»

خسرو بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه همایش علمی ـ پژوهشی «خانواده مطلوب در فرهنگ رضوی» در همدان برگزار می‌شود، افزود: این همایش در راستای جشنواره رضوی در تاریخ 21 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید آوینی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 90 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش در استان رسیده است که برگزیدگان پس از بررسی توسط داوران معرفی و در روز اختتامیه از آنها تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در خصوص داوران این همایش افزود: سیدحمید حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دکترای علوم قرآن، فرشته ندری ابیانه عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی‌سینا و دکترای عرفان اسلامی و اعظم خطیبی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان و دکترای جامعه‌شناسی داوران این همایش هستند.

وی در پایان بیان داشت: با برگزاری این جشنواره در همدان امیدواریم بتوانیم فرهنگ خانواده مطلوب رضوی را در جامعه معرفی و بشناسانیم.

انتهای پیام/89003/ت10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول