اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خبر داد

برگزاری نخستین کنگره ملی علوم باغبانی در همدان / ارائه 1473 مقاله

رئیس دانشگاه بوعلی سینا از برگزاری نخستین کنگره علوم باغبانی در همدان خبر داد و گفت: این کنگره از فردا آغاز و تا هفتم شهریورماه ادامه دارد.

برگزاری نخستین کنگره ملی علوم باغبانی در همدان / ارائه 1473 مقاله

 محمدعلی زلفی‌گل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره علوم باغبانی ایران در همدان اظهار داشت: این کنگره چهارم شهریور در همدان آغاز به کار می‌کند و تا هفتم شهریورماه ادامه دارد.

وی هدف از برگزاری این کنگره را حضور دانشمندان در دانشگاه بوعلی سینا به منظور هم‌افزایی بیشتر و آشنایی دانشجویان با آخرین دانش روز در زمینه باغبانی برشمرد.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: قصد داریم دانشجویان فوق لیسانس و دکترا با بزرگان رشته باغبانی آشنا شده و با تبادل علمی و تجربی با آنها، زمینه ارتقای دانش خود را فراهم آورند.

* شرکت 800 نفر در کنگره

وی با بیان اینکه این کنگره برای نخستین بار است در همدان برگزار می‌شود ادامه داد: با شرکت اساتید مطرح در دانشگاه بوعلی سینا، ظرفیت‌های شهر همدان شناخته می‌شوند که این امر می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی سطح علمی دانشگاه داشته باشد.

زلفی‌گل با بیان اینکه 800 نفر در این کنگره شرکت کرده‌اند اظهار داشت: دانشگاه بوعلی سینا ظرفیت میزبانی بیش از 2 هزار و 500 نفر را دارد.

وی در پایان تعداد مقالات ارجاعی به این کنگره را یک هزار و 473 مورد دانست و افزود: از این تعداد، 241 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و یک هزار و 28 مقاله برای ارائه به صورت پوستر پذیرفته شده است.

انتهای پیام/2499/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول