اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق خبر داد

ارائه 60 مقاله در کنفرانس ملی برق

دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق از ارائه حدود 60 مقاله علمی در این کنفرانس خبر داد.

ارائه 60 مقاله در کنفرانس ملی برق

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه کاشان، مهدی محمدی‌مهر، تعداد مقالات ارسال شده از محققان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به این کنفرانس را از زمان فراخوان حدود 100 اثر ذکر کرد.

وی افزود: پس از بررسی هیئت داوران، 60 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شده که از این تعداد 34  مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم‌های هیبریدی خاطرنشان کرد: در این کنفرانس دو روزه، مهندس "میرسلیم" عضو هیئت علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر، "هنینگ هاف" مدیر بخش طراحی موتورهای بنزینی "ای.وی.ال" و پروفسور "وحید اصفهانیان" عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سخنرانی می‌کنند.

محمدی‌مهر، برگزاری نشست‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های این همایش اعلام کرد و گفت: این کنفرانس به منظور فراهم نمودن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سیستم‌های هیبریدی، تقویت ارتباط مؤثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم‌های هیبریدی برگزار می‌شود.

این کنفرانس ششم شهریور ماه سال جاری در دانشگاه کاشان شروع و تا هفتم شهریور ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/2406/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول