اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اثبات توانمندی‌های دو و میدانی قم:

دو و میدانی کاران قمی در لیگ کشور با حریفان پیکار می‌کنند

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از آغاز رقابت دو و میدانی‌کاران قمی با حریفان خود در مرحله سوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

دو و میدانی کاران قمی در لیگ کشور با حریفان پیکار می‌کنند

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در دو مرحله قبلی از فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور که در تهران به انجام رسیده است، دو نماینده از بین دو و میدانی‌کاران قمی حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند.

وی ادامه داد: متاسفانه امسال شرایط فراهم نشد که هیئت دو و میدانی استان قم بتواند تیمی مستقل با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر دو و میدانی قم و با نام قم در مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور به میدان بفرستد، اما نمایندگان قم در این رقابت‌ها تا کنون حضور شایسته‌ای داشته‌اند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: در هر دو مرحله قبل که در اوج حساسیت و در آستانه اعزام تیم ملی به رقابت‌های برون مرزی به انجام رسیده است، دو و میدانی کاران قمی حضور پرفروغی داشته و در رشته‌های پرش با نیزه و پرش سه گام موفق به کسب رتبه نخست کشور شده‌اند.

وی یادآور شد: در رشته پرش با نیزه همانگونه که در سال‌های اخیر همه علاقمندان به دو و میدانی خوب می‌دانند، فعلا نفر اول کشور و تیم ملی دو و میدانی کشورمان محمدمحسن ربانی دونده ارزشمند استان قم است که سابقه درخشانی در این رشته دارد.

رضایی بیان کرد: این دو و میدانی کار ارزنده بعد از کسب عناوین ارزشمند در سال‌های گذشته لیگ دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال جاری نیز توانسته در دو مرحله قبل قهرمانی در رشته پرش با نیزه لیگ کشور را از آن خود کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر محمدمحسن ربانی که قهرمان بلامنازع رشته پرش با نیزه شناخته می‌شود، دیگر دو و میدانی‌کار موفق قمی میلاد دریساوی قهرمان ارزنده رشته پرش سه گام است که البته در دیگر رشته‌ها نیز تخصص دارد، اما در حال حاضر در این رشته چهره موفق دو و میدانی کشور است و در هر دو مرحله قبل لیگ امسال دو و میدانی کشور رتبه نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: محمدحسین اسکندری نیز در رشته پرتاب وزنه از دیگر امیدهای دو و میدانی قم برای درخشش در مسابقات این مرحله لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور است، در حالی‌که در مرحله دوم موفق به کسب رتبه چهارم این رشته شده است.

مرحله دوم فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور از امروز به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول