اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماده 60 متر با مانع

دو و میدانی‌کار قمی صاحب نشان طلای کشور شد

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از موفقیت نماینده قم در کسب عنوان قهرمانی پیکارهای دو و میدانی دانش‌آموزان پسر کشور خبر داد.

دو و میدانی‌کار قمی صاحب نشان طلای کشور شد

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی جشنواره سراسری دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کشور در تهران ادامه یافت و طی آن دومین مدال تیم اعزامی دانش‌آموزان قم نیز که این بار رنگ طلایی داشت به دست آمد.

وی یاد آور شد: نخستین مدال تیم اعزامی دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قم را حسین کدخدایی در رشته پنج‌گانه به دست آورد و دومین مدال نیز در رشته 60 متر با مانع به دست آمد تا موفقیت‌های دو و میدانی کاران قمی در این پیکارها ادامه داشته باشد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: خوشبختانه در بین برترین‌های رشته‌های مختلف دو و میدانی مسابقات جشنواره سراسری دانش آموزان دو و میدانی کار کشورمان، چند نماینده قم حضور داشته‌اند و این مهم موجب سربلندی قم در این رشته ورزشی شده است.

وی ادامه داد: در نتایج به دست آمده از مسابقات برگزار شده دو و میدانی جشنواره سراسری دانش آموزان کشور بر اساس عملکرد دو و میدانی‌کاران در مواد و رشته‌های مختلف علی سلامتیان توانست در جمع برترین‌های کشور قرار بگیرد و صاحب نشان طلا شود.

رضایی خاطرنشان کرد: در رشته 60 متر با مانع علی سلامتیان با عملکردی بسیار خوب توانست به عنوان نفر اول این رشته در جایگاه نخست ایستاده و عنوان قهرمانی را از آن خود کند در حالی‌که سلامتیان برای به دست آوردن این عنوان مسافت 60 متر را در 9 ثانیه و 9 صدم ثانیه دوید.

وی بیان داشت: موفقیت دو و میدانی کار ارزنده و آینده‌دار تیم دانش‌آموزان مقطع ابتدایی قم در حالی رقم خورد که در این ماده محمدجواد بهشتی از تیم اعزامی خراسان رضوی توانست با زمان 9 ثانیه و 41 صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفته و نایب قهرمان شود، ضمن اینکه علیرضا بابایی از تیم دانش‌آموزان استان تهران با زمان 9 ثانیه و 71 صدم ثانیه به مقام سوم قناعت کرد.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه نفرات برخی مواد دیگر نیز مشخص شده‌اند، یاد آور شد: در ماده پرش ارتفاع نماینده از قم در جمع برترین‌ها نبود اما دو و میدانی‌کاران استان‌های تهران و اردبیل و در ماده 200 متر نیز نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، فارس و خوزستان اول تا سوم شدند و بدین ترتیب پرونده این دوره از رقابت‌ها بسته شد.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول