اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم:

نفرات برتر پیکارهای قهرمانی دو و میدانی بانوان قم معرفی شدند

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از معرفی نفرات برتر پیکارهای قهرمانی جام رمضان رشته دو و میدانی بانوان قم خبر داد.

نفرات برتر پیکارهای قهرمانی دو و میدانی بانوان قم معرفی شدند

راحله سادات واقفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، عنوان داشت: رقابت‌های قهرمانی جام رمضان دو و میدانی بانوان قم با شرکت مدعیان مواد مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات برتر امروز معرفی شدند.

وی ابراز کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات جام رمضان در رده‌های سنی مختلف، رقابت‌های خود را در پیست تارتان دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم برگزار کردند تا نفرات برتر مواد مختلف این دوره از پیکارها مشخص شوند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: رقابت‌های جام رمضان بانوان دو و میدانی کار قم در مواد 100 متر، 60 متر با مانع، پرتاب وزنه و پرش طول برگزار شد و در آن نفرات مدعی برای کسب عناوین برتر، رقابتی جذاب و دیدنی را برگزار کردند.

وی در ادامه با اشاره به برترین‌های مواد مختلف این دوره از مسابقات دو و میدانی جام رمضان بانوان قم اضافه کرد: در رقابت‌های ماده 100 متر شهناز جعفری‌زاده با بهترین زمان زودتر از سایر رقبای خود به خط پایان رسید و موفق به کسب عنوان قهرمانی این ماده شد.

واقفی بیان داشت: این در حالی است که در رقابت‌های ماده 100 متر این دوره از مسابقات جام رمضان دو و میدانی بانوان استان قم، سهیلا مولایی دیگر دو و میدانی‌کار موفق بود که توانست در جدال با دیگر شرکت‌کنندگان مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند و البته مقام سوم را فائزه فیضی از آن خود کرد.

وی افزود: رقابت‌های ماده 60 متر با مانع پیکارهای جام رمضان دو و میدانی بانوان قم نیز بین مدعیان نزدیک و جذاب بود و در نهایت این ‌هانیه فیضی بود که توانست زودتر از سایرین به خط پایان رسیده و مقام قهرمانی را به خود اختصاص دهد، ضمن اینکه سپیده مظفری در این رشته عنوان دوم را به دست آورد.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان کرد: در مسابقات ماده پرتاب وزنه این دوره از پیکارها، زهرا احمدی دو و میدانی‌کار موفق بود که بهترین عملکرد را از خود نشان داد و توانست مقام قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورد، در حالی‌که حبیبه بخشایش در این رشته نایب قهرمان شد و مقام سوم این رشته نیز به مریم سلیمی اختصاص پیدا کرد.

وی عنوان کرد: در ماده پرش طول مسابقات فاطمه محمدی بهترین دو و میدانی‌کار بود که بالاتر از دیگر رقبا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و بعد از وی لیلا عاشوری در جایگاه دوم قرار گرفت و فاطمه نجفی نیز رتبه سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول