اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم خبر داد

اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به مرحله دوم لیگ کشور

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.

اعزام دو و میدانی‌کاران قمی به مرحله دوم لیگ کشور

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بعد از برگزاری مرحله نخست پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور در روزهای پایانی خردادماه، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی، مرحله دوم این رقابت‌ها از نخستین روز شهریورماه آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تیم‌های مدعی با ترکیبی از دو و میدانی‌کاران مطرح در مواد و رشته‌های مختلف در این فصل از پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند و خوشبختانه در جمع ستاره‌های دو و میدانی کشور شاهد حضور برترین دوندگان قم نیز هستیم.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم همچنین با بیان اینکه روزهای پایانی هفته آینده مسابقات مرحله دوم لیگ دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: مرحله دوم این پیکارها در بخش مردان روز جمعه اول شهریورماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به انجام خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در این فصل از مسابقات لیگ دو و میدانی کشور برترین دو و میدانی‌کاران کشور در ترکیب تیم‌های پیکان تهران، نفت تهران، زنجان، هتل ورزش قزوین، مجتمع صنعتی پترو آوران خراسان رضوی، کانون حسنات اصفهان و مقاومت خوزستان برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم خاطرنشان کرد: مردان دو و میدانی‌کار قم در حالی آماده مرحله دوم این پیکارها می‌شوند که مسابقات مرحله نخست روز سی و یکم خردادماه برگزار شد و تیم‌های پیکان با 199 امتیاز، نفت با 177 امتیاز و مقاومت خوزستان با 75 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

رضایی عنوان کرد: در نخستین مرحله مسابقات فصل جدید لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور سه دو و میدانی‌کار قمی نیز حضور داشتند که در بین آن‌ها محمدمحسن ربانی و همچنین میلاد دریساوی توانستند عنوان قهرمانی این مرحله از رقابت‌ها را کسب کنند.

وی اظهار داشت: محمدمحسن ربانی در رشته پرش با نیزه توانست با عبور از سد تمام حریفان خود و با اختلاف زیاد به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای این ماده دست یابد در حالی که میلاد دریساوی نیز که از جوانان آینده‌دار دو و میدانی قم محسوب می‌شود در ماده پرش سه گام رتبه نخست این مرحله را به دست آورد.

انتهای پیام/78002/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول