اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان جشنواره ورزشی مدارس کشور

دو و میدانی‌کار قمی صاحب نشان برنز شد

دو و میدانی‌کار قمی با کسب مقام سوم نشان برنز پیکارهای دو و میدانی قهرمانی دانش‌آموزان کشور را به خود اختصاص داد.

دو و میدانی‌کار قمی صاحب نشان برنز شد

به گزارش خبرگزارش فارس از قم، تیمی متشکل از استعدادهای حال حاضر دو و میدانی قم به رقابت‌های دو و میدانی جشنواره ورزشی مدارس ابتدایی کشور اعزام شد که حاصل تلاش نفرات آن تا کنون کسب یک نشان برنز در رشته پنج‌گانه بوده است.

در حالی‌که در پایان مسابقات رشته دو و میدانی دانش‌آموزان ابتدایی دو و میدانی‌کار نوجوان تیم خراسان رضوی با کسب بالاترین امتیاز قهرمان شدند، یک نشان برنز حاصل از مقام سومی رشته پنج‌گانه به نماینده اعزامی تیم دانش‌آموزان قم رسید.

این در حالی است که همچون رقابت‌های المپیاد ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور که در سال‌های گذشته به انجام می‌رسید، امسال نخستین جشنواره ورزشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی کشور در حالی برگزار شد که تیم خراسان رضوی با کسب 31 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در تعامل با فدراسیون دوومیدانی، نخستین دوره مسابقات جشنواره مدارس ابتدایی کشور با شرکت 150 ورزشکار در نیشابور برگزار شد و با برگزاری ماده‌های پرتاب توپ، 800 تر، پنج‌گانه و 1500 متر به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها تیم اعزامی دو و میدانی دانش‌آموزان استان خراسان رضوی با کسب 31 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت در حالی‌که همدان با 30 امتیاز دوم شد و تیم‌های خراسان شمالی و تهران با 28 امتیاز به ترتیب جایگاه‌های سوم و چهارم را در اختیار گرفتند.

این رقابت‌ها در بخش دختران هم‌اکنون در شهر نیشابور در حال برگزاری است و نتایج مواد برگزار شده در حالی مشخص شد که در رشته پنج‌گانه نمایندگان دو و میدانی استان‌های یزد، چهارمحال‌وبختیاری و قم توانستند عناوین اول تا سوم را کسب کنند.

در رشته پنج‌گانه حسین اسدی از تیم دانش‌آموزان ابتدایی استان یزد با کسب 1788 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد در حالی‌که با اختلاف حدود 15 امتیاز نسبت به نفر اول، این علی حیدری از تیم دو و میدانی دانش‌آموزان استان چهارمحال‌وبختیاری بود که با کسب 1773 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد، ضمن این‌که علی کدخدایی از تیم اعزامی دانش‌آموزان استان قم توانست با کسب 1589 رتبه سوم این ماده را به خود اختصاص بدهد و بدین ترتیب صاحب نشان برنز این پیکارها شود.

در ماده 1500 متر نیز نمایندگان سمنان، همدان و سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند، ضمن این‌که در ماده 800 متر دو و میدانی‌کاران استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و سمنان و در ماده پرتاب توپ نمایندگان همدان، خراسان جنوبی و کرمانشاه عناوین اول تا سومی را به دست آوردند.

انتهای پیام/7800/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول