اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه اول سال جاری صورت گرفت

اجرای عملیات عمرانی در 12 امامزاده شهرستان‌های بویراحمد و دنا

سخنگوی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی کردن عملیات عمرانی در 12 امامزاده شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: در پنج‌ماه سال جاری عملیات عمرانی در امامزادگان این شهرستان‌ها صورت گرفته، است.

اجرای عملیات عمرانی در 12 امامزاده شهرستان‌های بویراحمد و دنا

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد را مرمت و بازسازی امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: امامزادگان در سطح شهرستان‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرند تا براساس اولویت بازسازی و مرمت آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سازمان با شناسایی امامزادگان شهرستان بویراحمد و دنا اقدام به بازسازی، مرمت و ساخت شبستان طی پنج ماه اول سال جاری در این اماکن مذهبی کرده، است.

چرومی به امامزادگان که عملیات عمرانی آن‌ها اجرا شده، اشاره کرد و گفت: امامزاده مختار (ع)، امامزاده عبدالله (ع)، عبدالقدوس (ع) عزیزی، باباحاجی (ع) و امامزاده حسن (ع) عملیات عمرانی ساخت تربت‌خانه و شبستان آن‌ها نیز اجرا شده، است.

این مسئول در ادامه به عملیات اجرایی تربت‌خانه، شبستان و حصارکشی امامزاده محمود (ع) درب‌کلات شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی در امامزادگان شناسایی شده در پنج ماه سال جاری توسط اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته، است.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که عملیات عمرانی حصارکشی امامزاده شاه‌غالب (ع) نیز اجرا شده، گفت: عملیات عمرانی تربت‌خانه و شبستان امامزاده سید محمد (ع) توت‌نده(ع) و سرویس بهداشتی امامزاده قاسم (ع) نیز اجرا شده، است.

وی، به دیگر عملیات عمرانی امامزادگان شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت:عملیات ساخت خانه خادم امامزاده عسکر(ع) و تربت‌خانه و شبستان امامزاده بی‌بی زهرا خاتون(س) دیگر برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه استان است.

چرومی دیگر امامزاده را که عملیات عمرانی در آن اجرا شده را امامزاده بی‌بی خاتونین(س) عنوان کرد و گفت: تعمیر، مرمت و اجرای فضای سبز از عملیات اجرایی در امامزاده بی‌بی خاتونین(س) است.

سخنگوی اوقاف و امور خیره کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که براساس اعتبارات و در راستای رفع کمبودها و نواقصات در امامزادگان عملیات عمرانی اجرا می‌شود، گفت: در پنج ماه اول سال جاری عملیات عمرانی در 12امامزاده شهرستان‌های بویراحمد و دنا اجرا شده، است.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول