اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان خبر داد

برگزاری برنامه «رادیو محله» در جوار بقعه امامزاده محسن(ع) همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: به مناسبت روز ملی تکریم امامزادگان برنامه رادیویی «رادیو محله» در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) (امامزاده کوه) اجرا می‌شود.

برگزاری برنامه «رادیو محله» در جوار بقعه امامزاده محسن(ع) همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان، حجت‌الاسلام محمد صالحی اظهار داشت: در راستای آشنایی هرچه بیشتر مردم با بقاع متبرکه و به مناسبت روز ملی تکریم امامزادگان برنامه رادیویی «رادیو محله» در بقعه متبرکه امامزاده محسن(ع) (امامزاده کوه) اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که پنجم ذی‌القعده به عنوان روز ملی امامزادگان و بقاع متبرکه در تقویم ملی ثبت شده است عنوان کرد: تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه امر شایان توجهی است که این امر در روز ملی امامزادگان و بقاع متبرکه نمود بیشتری می‌یابد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه شناسایی و معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان به مردم امری مهم است، اذعان داشت: عبادتی که بر اساس شناخت عمیق باشد اهمیتی دوچندان دارد معرفی امامزادگان در استان  کمک بسیاری به این امر می‌کند.

وی ابراز داشت: اوقاف و امورخیریه در راستای بزرگداشت امامزادگان برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد که از این جمله بحث معرفی بقاع متبرکه به اشکال مختلف است.

صالحی به منویات مقام معظم رهبری در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی اشاره کرد و این مهم را گامی مؤثر در راستای تبیین جایگاه امامزادگان و ارتقای نشاط معنوی بین آحاد مردم جامعه دانست.

وی گفت: با همکاری صدای مرکز همدان و به منظور آشنایی هر چه بیشتر مردم استان همدان با بقاع متبرکه و استفاده از طبیعت زیبای امامزاده محسن(ع) همدان، برنامه رادیویی «رادیومحله» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2499/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول