اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارشی از حاشیه‌های دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه

جلوگیری از ورود بطری به سالن/ حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در قم

دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با برتری چهار بر یک به سود ماهان تندیس قم به پایان رسید.

جلوگیری از ورود بطری به سالن/ حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو تیم ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در این بازی کاملا بی‌حاشیه و جوانمردانه بازی کردند در حالیکه وحید عرض‌پیما به عنوان داور اول و علی پورافشار به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

4 کارت زرد تیم داوری به بازیکنان دو تیم

داوران این مسابقه در مجموع چهار بار دست به جیب شدند و به بازیکنان هر یک از دو تیم ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه دو کارت زرد نشان دادند در حالیکه در ماهان تندیس قم محمد کرمانی و محمدحسین کوهستانی و در تیم شهرداری ساوه نیز حمیدرضا بردگی و سعید بلباسی اخطار گرفتند.

جلوگیری از ورود بطری به سالن شهید حیدریان قم

مسئولان برگزاری مسابقه از عوامل ایجاد نظم و امنیت در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم خواستند که از ورود هرگونه بطری به سالن جلوگیری کنند.

دلیل این کار پرهیز از تکرار یاد و خاطره اتفاقات دیدار برگشت صبای قم و حفاری اهواز در نیم فصل دوم مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که در ثانیه‌های پایانی پرتاب یخ از سوی نیمکت تیم صبا مانع از گلزنی تیم حفاری و در نهایت قهر تیم حفاری از زمین بازی و نیمه تمام ماندن آن مسابقه شد.

از قضا ناظر آن مسابقه یعنی هرمز مشفق در دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه نیز مسئولیت نظارت بر عملکرد داوران را بر عهده داشت و جالب‌تر اینکه سرمربی سابق تیم حفاری اهواز که در آن زمان به شدت به پرتاب یخ به داخل زمین اعتراض می‌کرد در این دیدار هدایت تیم شهرداری ساوه را عهده‌دار بود.

حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در قم

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان میهمان ویژه دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود.

خسوس کاندلاس به اتفاق مترجم خود و همکارش در کادر فنی تیم ملی فوتسال یعنی دکتر قدرت‌الله باقری مربی قمی تیم ملی و سابق تیم صبای قم در جایگاه ویژه سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم دیدار ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه را به دقت تماشا کرد.

تکرار پیروزی‌ فوتسالیست‌های قمی مقابل رقبای ساوه‌ای

برتری چهار بر یک تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مقابل تیم شهرداری ساوه در هفته نخست از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بار دیگر برتری قمی‌ها بر ساوه‌ای‌ها را تداوم بخشید.

در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و در بازی دو تیم از نیم فصل نخست که در سالن فجر ساوه برگزار شد، تیم صبای قم توانسته بود حریف را با نتیجه هشت بر سه شکست بدهد و در بازی برگشت در سالن حیدریان قم نیز چهار بر یک تیم شهرداری ساوه را مغلوب کرد که با برتری ماهان تندیس قم برابر شهرداری ساوه یک بار دیگر پیروزی در بازی‌های رو در رو از آن قمی‌ها شد.

غیبت بازیکن ملی پوش و سنگربان ماهان تندیس قم

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند که دو بازیکن اصلی این تیم روی نیمکت حضور نداشتند.

ملی پوش تیم فوتسال ماهان تندیس قم ابوالقاسم اروجی است که چپ پای تخصصی این تیم محسوب می‌شود ولی اروجی به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار برای ماهان تندیس قم در مقابل شهرداری ساوه بازی کند، ضمن اینکه دیگر غایب نماینده قم مسعود ایازی سنگربان ذخیره این تیم بود که در کنار اروجی از جایگاه سالن شهید حیدریان قم این بازی را تماشا می‌کرد و میثم ملایی دروازه‌بان ذخیره بود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول