اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر باقرشهر:

استعدادهای ورزشی در باقرشهر شکوفا شده‌اند

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر باقرشهر با اشاره به اقدامات فرهنگی ورزشی این شورا گفت: استعدادهای ورزشی در باقرشهر شکوفا شده‌اند.

استعدادهای ورزشی در باقرشهر شکوفا شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، کاظم عبادی، عضو سومین دوره شورای شهر باقرشهر، در دوره چهارم نیز دوباره شانس حضور در شورای شهر باقرشهر را به‌دست آورده است.

عبادی در حاشیه مراسم آغاز به کار شورای اسلامی دوره چهارم باقرشهر در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از شهروندان در خصوص دادن رای اعتماد مجدد به وی اظهار داشت: در سه دوره گذشته آنچه باید در این شهر اتفاق می‌افتاد، افتاده است و اکنون باقرشهر یکی از شهرهای مطرح استان تهران با سرانه‌های مطلوب است و در دوره جدید افق چشم‌انداز ما باید به سوی نهادینه شدن فرهنگ‌های شهروندی سوق پیدا کند که خوشبختانه این امر به‌عنوان یک ضرورت در دستور کار اعضای جوان و جدید شورای اسلامی باقرشهر قرار دارد.

عضو ماندگار شورای اسلامی باقرشهر، ورزش را یکی از اهرم‌های موثر ارتقای فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی شهر برشمرد و گفت: تا قبل از تشکیل مدیریت شهری و شوراها در باقرشهر فقط چند سالن ورزشی خصوصی دراین منطقه وجود داشت که به‌دلیل هزینه‌های موجود بسیاری از شهروندان توانایی استفاده از آن‌ها را نداشتند در طول سه دوره گذشته با پیگیری اعضای شورای شهر و حمایت مالی شهرداری منطقه سرانه فضاهای ورزشی شهر رونق چشمگیری یافته است و مجموعه ورزشی عطر سیب، سالن ورزشی غدیر، فدک، زمین چمن مصنوعی ایثارگران، دو زمین چمن مینی فوتبال و ... که در دهه اخیر احداث شده است در شکوفایی استعدادهای ورزشی اهالی تاثیر بسزایی داشته است.

عبادی خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانان و نوجوانان شهر با بهره‌مندی از امکانات ورزشی ایجاد شده توانسته‌اند به تیم‌های ملی کشتی، بسکتبال، تکواندو و ... راه بیابند و با کسب مدال‌های رنگی علاوه بر افتخار آفرینی برای شهرشان، آینده خودشان را نیز تامین کنند.

انتهای پیام/2462/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول