اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان ورزش بسیج:

سمنان میزبان ششمین دوره المپیاد فرهنگی‌ ورزشی می‌شود

رئیس سازمان ورزش بسیج گفت: پرچم ششمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج به استان سمنان واگذار شد.

سمنان میزبان ششمین دوره المپیاد فرهنگی‌ ورزشی می‌شود

سردار کاظم یزدانی امروز پس از پایان مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با ابراز رضایت از برگزاری این المپیاد در گیلان اظهار کرد: در این مراسم حدود 800 نفر از نونهالان زیر مقطع 14 سال در هشت رشته ورزشی به رقابت پرداختند.

وی مسابقات این دوره را خوب توصیف کرد و گفت: این میدان هر ساله برای نوجوانان برپا می‌شود که روند رشد و صعود این عزیزان را در کارهای رقابتی کنترل کنیم.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور ادامه داد: طبق چشم‌انداز و برنامه پنج‌ ساله خود به مسئولان قول دادیم که در مدت سه تا هفت سال از این پروسه در آموزش رشته‌های مختلف در کنار مباحث اخلاقی به سطوح تیم‌های ملی در مقطع نونهالان و نوجوانان برسانیم.

وی با قدردانی از میزبانی گیلان در المپیاد مذکور تصریح کرد: دست‌اندرکاران و مسئولان گیلان از تمام توان خود در این زمینه استفاده کرد که جای قدردانی دارد.

یزدانی با اشاره به اینکه پنجمین المپیاد بهتر از دوره‌های قبل بوده است، یادآور شد: باید از تجربه‌های گذشتگان در دوره‌های قبل استفاده کرد.

وی درباره برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی ورزش بسیج متذکر شد: در پایان مراسم اختتامیه مذکور پرچم المپیاد را به استان سمنان واگذار کردیم و یک سال فرصت دارند تا از تجربیات این پنج دوره استفاده کنند.

رئیس سازمان ورزش بسیج خاطرنشان کرد: امیدواریم ششمین دوره المپیاد را بتوانیم با جمعیت و کیفیت بالاتر از این دوره در سمنان برگزار کنیم.

وی با تصریح بر اینکه پایگاه‌های استعدادیابی بسیج سه موضوع تهذیب، تحصیل و ورزش را پیگیری می‌کنند، یادآور شد: تلاش پایگاه‌های استعدادیابی بسیج در عملیاتی کردن استعداد نوجوانان باید مضاعف شود.

یزدانی، تهذیب، تواضع و خاکی بودن را ویژگی ورزشکاران بسیجی دانست و متذکر شد: مقام معظم رهبری تهذیب، تحصیل و ورزش را به جوانان توصیه فرمودند.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول