اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

آمریکا حامی اصلی تروریسم در جهان است

امام جمعه رودسر با اشاره به بهانه آمریکا برای حمله به سوریه گفت: آمریکا حامی اصلی تروریسم در جهان است.

آمریکا حامی اصلی تروریسم در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ولادت کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) اظهار کرد: هفته حج را پیش‌رو داریم و حجاج سفیران فرهنگی کشور هستند.

وی خواستار پرهیز از افراط و تفریط حاجیان در سفر حج شد و افزود: حجاج باید آبروی شیعه را بین مسلمانان حفظ کنند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با بیان اینکه دشمن به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کند بین مسلمانان درگیری ایجاد کند، تصریح کرد: تمام مسلمانان باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

امام جمعه رودسر به سالروز تخریب برج‌های تجاری آمریکا در نیویورک اشاره کرد و گفت: آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم جنگ و غارت در عراق را آغاز کرد و این امر کشتار و غارت مردم بی‌دفاع این کشور را به‌همراه داشته است.

وی با اشاره به بهانه آمریکا برای حمله به سوریه، بیان کرد: آمریکا حامی اصلی تروریسم در جهان است.

عبدالله‌زاده پاشاکی در ادامه به آغاز فعالیت چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و یادآور شد: مردم به اعضای شوراها اعتماد کردند و اکنون نوبت شوراها است با انتخاب شهرداران کارآمد، مدیر و برنامه‌ریز مشکلات شهر و روستا را برطرف کنند.

امام جمعه رودسر با تاکید بر برطرف شدن مشکلات این شهر، اظهار کرد: تریبون نماز جمعه متعلق به نظام است و باید برای بیان مشکلات مردم استفاده شود.

وی همچنین با تسلیت مردم بی‌دفاع در 17 شهریور ماه سال 57 در مقابل رژیم ستم‌شاهی، خاطرنشان کرد: تعداد بسیاری از تظاهرکنندگان در جمعه سیاه به شهادت رسیدند.

عبدالله‌زاده پاشاکی به تربیت فرزندان توسط خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: فرزند امانتی نزد خانواده‌ها محسوب می‌شود و پدر و مادرها وظیفه سنگینی در تربیت فرزندان به عهده دارند.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه فرزندان اخلاق و ادب را از پدر و مادر می‌آموزند، تصریح کرد: خانواده‌ها باید اخلاق خوب و تقوا را به فرزندان بیاموزند.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول