اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه مطرح شهرداری آبادان:

سرانه هر شهروند خوزستانی 300 هزار تومان است / آبادان مملو از ظرفیت است

گزینه مطرح شهرداری آبادان گفت: سرانه هر شهروند خوزستانی 300 هزار تومان است.

سرانه هر شهروند خوزستانی 300 هزار تومان است / آبادان مملو از ظرفیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد حویزاوی پنجشنبه شب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر چهارم آبادان که با حضور گزینه‌های مطرح شهرداری و به ‌منظور بررسی دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و انتظارات به همراهی اصحاب رسانه در محل شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: چون بیشتر عملگرا هستم قضاوت را بعد از اجرای اقدامات بر عهده رسانه‌ها و مسئولان خواهم گذاشت.

حویزاوی افزود: مطمئناً تعامل شوراها و شهرداری‌ها می‌تواند حرکت رو به توسعه‌ای را به همراه داشته باشد و این امر ثابت شده است.

گزینه مطرح شهرداری آبادان تصریح کرد: در صورتی که مدیریت واحد شهری بر کشور حاکم باشد به آسانی می‌توان با اروپا رقابت کرد و هیچ مانعی جلوی مسیر پیشرفتمان قرار نخواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های خود تصریح کرد: تغییر نگرش عمومی، به‌کارگیری نیروی انسانی موثر، رسیدگی به بحث عوارض، احداث گذرگاه‌ها و پل‌های عابر پیاده، تشویق انبوه سازان، توسعه سرانه فضای سبز شهری، مطالعات و ساماندهی آب‌های سطحی، راه‌اندازی پارک‌ها و شهربازی‌های بزرگ، تقویت ورزش در محلات، ساحل سازی در دو طرف بهمنشیر، احداث تالارهای پذیرایی و توسعه و راه اندازی کتابخانه‌ها بخشی از برنامه‌ ریزی‌های در نظر گرفته شده هستند.

حویزاوی اضافه کرد: دعوت از سرمایه گذاران، کاهش سقف طبقاتی، اتحاد اقوام مختلف، حفظ آثار و سمبل‌های شهری، تغییر دیدگاه پرسنلی به سرمایه انسانی و بهره مندی از کارشناسان منابع طبیعی از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده برای شهرداری هستند.

وی با بیان اینکه سرانه هر شهروند خوزستانی حدود 300 هزار تومان است و این در مقایسه با سرانه یک و نیم میلیون تومانی یک شهروند تهرانی قابل قیاس نیست متذکر شد: خوزستانی‌ها همیشه قانع بوده‌اند و وظیفه ما مسئولان است که باید با تقویت و فعال کردن ظرفیت‌های این استان، مردم را حمایت کرده و از حقشان دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد حویزاوی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه سه اهواز و نخستین مدیرعامل سازمان قطار شهری کلانشهر اهواز بوده است.

انتهای پیام/‌72001/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول