اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه مطرح شهرداری آبادان:

اعتقادم بر بومی‌گرایی‌ است / شهردار نباید وارد حاشیه شود

گزینه مطرح شهرداری آبادان گفت: اگر قرار باشد شهردار وارد حاشیه‌ها شود و کار کند مطمئناً نمی‌تواند برای شهر و شهروندان مثمرثمر واقع شود.

اعتقادم بر بومی‌گرایی‌ است / شهردار نباید وارد حاشیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد نظارت شب گذشته در جلسه علنی شورای شهر اسلامی چهارم آبادان که با حضور گزینه‌های مطرح شهرداری و به‌منظور بررسی دیدگاه‌ها، برنامه‌ها و انتظارات به همراهی اصحاب رسانه در محل شورای شهر برگزار شد، گفت:: در برنامه‌هایم در نظر دارم اعتبارات استانی را با اعتبارات شهرداری پیوند دهم تا پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام برسد.

وی افزود: اجرای برنامه‌های تفریحی، ورزش‌های همگانی و خانوادگی به‌منظور ایجاد نشاط مضاعف در شهر، تشکیل اتاق فکر با کارشناسان و متخصصان و برگزاری نشست‌های مردمی از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

این گزینه مطرح شهرداری آبادان تصریح کرد: باید به مردم احترام بگذاریم و نیازهای آنان را بشناسیم، تنها در این صورت است که می‌توان برای رفع مشکلاتشان گامی موثر برداشت.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های در دستور کار خود عنوان کرد: زیباسازی فضای شهر و مبلمان شهری، اجرای طرح پسماند البته با همکاری بخش خصوصی، اصلاح و توسعه فضای سبز، توسعه پارک‌ها، حمل مکانیزه زباله، بهسازی کشتارگاه صنعتی، بهسازی بلوار ساحلی، ساماندهی پایانه مسافربری و میدان تره بار نیز از دیگر اقدامات خواهند بود.

نظارت ادامه داد: تجهیز شهربازی و پارک‌های سطح شهر با تعامل و ورود بخش خصوصی و انتخاب شهردار نمونه نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

وی با بیان این‌که با تاکید بر بومی‌گرایی برنامه‌های خود را پیش خواهم برد، گفت: مدیریت منابع انسانی و مدیریت شهری با تاکید بر بومی گرایی، شهرسازی و معماری و عمران شهری، فعالیت‌هایی در راستای حمایت از محیط زیست و رفع گره‌های ترافیکی، ورود منطقه آزاد برای ارائه مضاعف خدمات شهری، احیای سواحل آبی بهمنشیر و دیگر ظرفیت‌های آبی و توجه به بافت‌های فرسوده از دیگر برنامه‌ها خواهند بود.

این گزینه مطرح شهرداری همچنین عنوان کرد: همسان‌سازی املاک شهری، توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی، حرکت بر اساس سند چشم‌انداز پنج ساله شهری، به‌کارگیری نیروهای متخصص بومی در امور شهرداری، توسعه کمی و کیفی بازارهای محله‌ای و منطقه‌ای به‌منظور توسعه اشتغال نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار هستند.

وی با بیان این آبادان و خرمشهر از هم جدا نیستند، گفت: وضعیت سیاسی خرمشهر به من اجازه نداد در این شهر بمانم و فعالیت خود را به عنوان شهردار ادامه دهم.

نظارت عنوان کرد: اگر قرار باشد شهردار وارد حاشیه‌ها شود و کار کند مطمئناً نمی‌تواند برای شهر و شهروندان مثمرثمر واقع شود.

وی با بیان این‌که در نظر دارم با پرورش نیروهای کارآمد بومی، شهر را به سوی پیشرفت و تعالی سوق دهم، افزود: اعتقادم بر این است که با تخفیف در عوارض ساخت و ساز و حتی در مواردی حذف عوارض می‌توانیم بافت فرسوده شهر را از وضعیت فعلی خارج کرده و یا حداقل نماسازی مطلوبی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/72001/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول