اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان اعلام کرد

برگزاری آیین ورود کاروان نمادین امام رضا(ع) به جنوب کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: کاروان نمادین امام رضا (ع) با مشارکت خادمان آستان قدس رضوی در جنوب کرمان حضور می‌یابد.

برگزاری آیین ورود کاروان نمادین امام رضا(ع) به جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران در جیرفت اظهار داشت: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) مراسم ورود کاروان نمادین امام رضا (ع) به جنوب کرمان با حضور خادمان حرم امام هشتم به جیرفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گروه کاروان خدام امام رضا (ع) با حضور در گلزار شهدا در بدو ورود به مقام شامخ شهیدان ادای احترام می‌کنند، ادامه داد: این گروه حامل پرچم حرم امام رضا (ع) هستند و با حضور در بین مردم و دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران هدایای تبرک حرم ثامن‌الحجج را به بیماران اهدا می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه حضور خادمان امام رضا (ع) در جنوب کرمان تا 28 شهریورماه ادامه دارد، عنوان کرد: همزمان با حضور این کاروان ده‌ها جشن میلاد با برکت امام رضا (ع) در شهرستان‌های جنوب کرمان با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم جیرفت از خدام امام رضا (ع) عصر روز 24 شهریورماه ابراز داشت: اجرای برنامه‌های هنری با مضمون سیره رضوی توسط هنرمندان در بدو ورود کاروان خدام از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این استقبال است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در پایان گفت: این آیین به همت ستاد سیره رضوی جنوب کرمان پیش از برگزاری جشن‌های شب ولادت آن امام همام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول