اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی در گفت‌وگو با فارس:

دولت وضعیت نابسامان اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) را بهبود بخشد

امام جمعه مشهد گفت: دولت یازدهم اگر می‌خواهد برای امام رضا (ع) و پایتخت معنوی ایران کاری انجام دهد باید مشکل بافت فرسوده اطراف حرم رضوی را برطرف کند.

دولت وضعیت نابسامان اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) را بهبود بخشد

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم اظهار داشت: مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور، وفای به عهد است.

وی با بیان این‌که رئیس جمهور در هنگام برگزاری انتخابات به مردم وعده‌هایی داده که باید به آن‌ها عمل کند، افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اولویت عمده دولت یازدهم در شرایط کنونی، توسعه علم و اقتصاد است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: رهبر انقلاب بر این موضوع تاکید داشتند که دولت یازدهم باید مشکلات اقتصادی جامعه را برطرف کند و در مسیر رشد و توسعه علمی و دانش‌بنیان با سرعت گام بردارد.

وی در خصوص مهم‌ترین برنامه دولت در مشهد نیز گفت: مهمترین کاری که دولت یازدهم در مشهد می‌تواند انجام دهد این است که وضعیت نابسامان اطراف حرم مطهر امام رضا (ع) را بهبود بخشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به توصیه خود به رئیس جمهور سابق در ارتباط با این موضوع اشاره کرد و یادآور شد: در اولین جلسه هیئت دولت که هشت سال پیش در مشهد برگزار شد به آقای احمدی‌نژاد توصیه کردم که ساختمان‌های فرسوده اطراف حرم را جمع‌آوری کرده و مشکلات موجود را برطرف کند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور سابق در آن زمان رئیس برنامه و بودجه را به همراه وزیر مسکن دولت را طلبید و آن دو نفر را مسئول پیگیری و رفع این مشکل کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: در حال حاضر هشت سال از اولین جلسه هئیت دولت دهم می‌گذرد و آخرین جلسه دولت احمدی‌نژاد هم در حرم مطهر ثامن الحجج (ع) برگزار شد در حالی که خرابه‌های اطراف حرم مطهر رضوی همچنان باقی است و هیچ کاری برای آن انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم و رئیس جمهور هفتم هم اگر می‌خواهند برای حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و پایتخت معنوی ایران کاری را انجام دهند باید مشکل بافت فرسوده اطراف حرم رضوی را برطرف کنند.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول