اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان:

ورود امام رضا(ع) خوزستان را به دروازه تشیع ایران تبدیل کرد

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورود امام رضا(ع) خوزستان را به دروازه تشیع ایران تبدیل کرد.

ورود امام رضا(ع) خوزستان را به دروازه تشیع ایران تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فرامز کیانی‌زاده پیش‌ازظهر امروز در چهارمین همایش جاده ولایت که با حضور مسئولان ادارات کل ورزش و جوانان خوزستان و خراسان رضوی، مسئولان محلی و ورزشکاران دو استان خوزستان و خراسان در زیارتگاه شهدای شلمچه برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: این افتخار نصیب استان ما شده است که با ورود امام رضا(ع) از این استان به کشور خوزستان به عنوان دروازه ورود تشیع به ایران نام‌گذاری شود.

وی افزود: در حقیقت حرکت امام رضا(ع) از مدینه به سمت طوس موجب شد تا ایران میزبان آن امام همام شود و از برکات حضور امام رضا(ع) بهره‌مند شوند.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: امروز نیز چهارمین دوره دوی امدادی را با عنوان جاده ولایت از مشهد شهدای شلمچه آغاز خواهیم کرد.

کیانی‌زاده تصریح‌کرد: در این برنامه وررزشکاران خوزستان و خراسان رضوی از امروز مسیر حدود دو هزار کیلومتری را از شلمچه تا بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را خواهند پیمود.

وی اضافه‌کرد: ورزشکاران در واقع همان مسیری را می‌پیمایند که امام رضا (ع) در ایران از شلمچه تا مشهد پیمود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان‌ خاطرنشان‌کرد: با ابتکاری که مسئولان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی انجام دادند این کاروان در طول مسیر خود در استان‌هایی که در مسیر قرار دارند توقف و برنامه‌ای فرهنگی در آنجا برگزار می‌شود.

وی گفت: ورزشکاران همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) وارد مشهد شده و در انجا نیز برنامه ویژه‌ای برای آنها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/72008/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول