اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی قم خبر داد

آغاز جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) در قم

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مراسم ویژه آغاز جشن‌های دهه کرامت و جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در قم خبر داد.

آغاز جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید رسول موسوی‌نژادیان ظهر امروز در نشست خبری برگزاری جشن‌های دهه کرامت و برگزاری جشنواره حدیث رضوی با رویکرد سبک زندگی اسلامی طی سخنانی اظهار کرد: ارشاد قم با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و از جمله آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نسبت به برگزاری جشن دهه کرامت اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت در استان قم به اجرا در خواهد آمد بیان کرد: جشنواره امام رضا‌ و جشن‌های دهه کرامت از استان قم آغاز می‌شود و در طول این دهه شاهد برگزاری صدها برنامه مختلف در اقصی نقاط کشور خواهیم بود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به برگزاری جشنواره حدیث رضوی از مجموعه بخش‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و یادآور شد: این جشنواره با مشارکت موسسه دارالحدیث، انجمن حدیث حوزه، ‌دانشگاه قرآن و حدیث و دیگر مراکز علمی و پژوهشی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره امام رضا(ع) هم‌زمان با جشن میلاد کریمه اهل‌بیت خبر داد و اظهار کرد: این مراسم صبح روز شنبه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول