اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

گشایش 8 نمایشگاه پاییزه در اردبیل

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از گشایش هشت نمایشگاه پاییزه در این استان خبر داد.

گشایش 8 نمایشگاه پاییزه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در جلسه تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: ما این هشت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نوشت‌افزار دانش‌آموزان و دانشجویان را در هشت شهرستان استان اردبیل دایر می‌کنیم تا خانواده‌ها بتوانند لوازم‌التحریر فرزندانشان را تأمین کنند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها از 22 شهریورماه در قالب 500 غرفه فعالیت می‌کنند و محصولات با تخفیف 30 درصد به خریداران ارائه می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به علاقمندی والدین و همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان در تأمین لوازم‌التحریر و سایر نیازها این نمایشگاه را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم تا غرفه‌های رایگان در اختیار واحدهای تولیدی استان قرار گیرد تا با تخفیف مناسب محصولات به مردم عرضه شود.

این مسئول در ادامه این جلسه از عرضه 900 تن برنج تایلندی و هندی و بیش از 900 تن برنج سفید وارداتی به همراه شش هزار و 850 تن شکر، 50 تن عدس و 50 تن نخود با نرخ دولتی خبر داد.

وی همچنین از عرضه 820 تن مرغ منجمد و 200 تن گوشت قرمز منجمد با نرخ دولتی خبر داد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: ماهانه 300 تن روغن خام به کارخانه تولید روغن نباتی اردبیل اختصاص می‌یابد تا با تخفیف ویژه به مردم عرضه شود.

عزیزی در مورد عملکرد بخش نظارتی و بازرسی این سازمان اذعان داشت: ‌از ابتدای امسال تاکنون در بیش از 110 هزار مورد بازرسی انجام شده که بیش از شش هزار پرونده تخلفاتی به ارزش 44 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل نیز در سخنانی گفت: میزان گندم خریداری شده از کشاورزان استان از مرز 122 هزار تن گذشت.

سید حامد عاملی با تقدیر از دست‌اندرکاران و عاملان خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان استان افزود: خوشبختانه این میزان خرید، رقم مناسبی است که امیدواریم با همت مضاعف کشاورزان و گسترش استفاده از تکنولوژی‌های روز به ویژه سیستم‌های آبیاری مدرن تولید محصول استراتژیک گندم در استان سال به سال بیشتر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای برپایی نمایشگاه پاییزه در استان خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف عرضه مستقیم ارزاق عمومی و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید از 22 شهریور آغاز به کار می‌کند.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود از ذخیره‌سازی گوشت مرغ در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: به رغم کاهش جوجه‌ریزی، گوشت مرغ به اندازه کافی در استان ذخیره شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون استاندار اردبیل اضافه کرد: برای تأمین نیازهای عمومی 600 تن شکر هم به نرخ مصوب در نمایشگاه پاییزه و نیز از طریق تعاونی‌های کارگری، کارمندی و روستایی توزیع می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: برای حمایت از صنعت زنبورداری استان شکر به نرخ دولتی در اختیار اتحادیه‌های مربوط به زنبورداران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/62006/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول