اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع دفاع مقدس

نمایشگاه آثار تجسمی در محلات برپا می‌شود ‌

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات از برپایی نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه آثار تجسمی در محلات برپا می‌شود ‌

مهدی ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و از 31 شهریور ماه در این شهرستان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های شعر خوانی و اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات با اشاره به اهمیت هنر در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: استفاده از زبان هنر رمز موفقیت جوامع است با زبان هنر می‌توان به صورت غیر مستقیم برای حفظ شاخص‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ریزی کرد.

ملک‌محمدی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس تاریخچه گران‌بهایی از تاریخ پرافتخار کشور است، ادامه داد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون دفاع مقدس و رشادت‌های جوانانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی فدا کردند.

وی به نقش هنر در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: هر اندازه در مقوله هنر بیشتر سرمایه‌‌گذاری کنیم، بیشتر می‌توانیم آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را انتقال دهیم.

انتهای پیام/87010/ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول