اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

انجام 75 مورد عملیات اطفاء حریق در ملایر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر از انجام 75 مورد عملیات اطفاء حریق توسط آتش‌نشانی ملایر طی امسال خبر داد.

انجام 75 مورد عملیات اطفاء حریق در ملایر

محمدرضا چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی ملایر دارای سه ایستگاه مرکزی در خیابان باهنر، ایستگاه ولی عصر (عج) و ایستگاه بلوار 15 خرداد بوده که با بیش از 50 نفر نیرو در حال فعالیت است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 75 مورد عملیات اطفاء حریق درون‌شهری و برون‌شهری توسط سازمان آتش‌نشانی ملایر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر بیان داشت: همچنین در این مدت نیز 160 مورد عملیات اطفاء حریق جزئی در ملایر انجام شده است.

وی تصریح کرد: بیشتر آتش سوزی‌ها در فصل تابستان در روستاها و در زمین‌های کشاورزی است که به خاطر رعایت نکردن موارد ایمنی رخ می‌دهد.

چهاردولی از انجام 34 مورد عملیات امداد و نجات و 15 عملیات آبرسانی در ملایر توسط نیروهای این سازمان در پنج ماهه سال جاری خبر داد و ابراز داشت: صدور گواهی نیز در این مدت 12 مورد بوده است.

وی از انجام 157 مورد کارشناسی ساختمان و 68 مورد تست جعبه فایرباکس توسط این سازمان در سال‌ جاری خبر داد و گفت: شرکت در کلاس‌های آموزشی نیز سه مورد بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر اعزام نیروها در مراسم‌های مختلف شامل راهپیمایی‌ها و مواردی از این قبیل را نیز هشت مورد عنوان کرد و افزود: شرکت در نماز جمعه نیز در سال جاری 20 مورد بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال در سد کلان ملایر غرق‌شدگی نداشته‌ایم زیرا ارائه آموزش‌های لازم در بین مردم مبنی بر عدم شنا در این سد تأثیرگذار بوده است.

چهاردولی میانگین حضور نیروها در محل حادثه را بین چهار تا پنج دقیقه عنوان کرد و گفت: رقم استاندارد سه دقیقه و 50 ثانیه است اما وجود برخی دست‌اندازها در خیابان‌ها یا ترافیک در مواردی باعث کندی در کار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهر ملایر به دلیل وسعت و گستردگی جمعیت به یک ایستگاه دیگر آتش‌نشانی نیاز دارد گفت: رایزنی‌های زیادی برای تأسیس یک ایستگاه دیگر در ملایر انجام شده که تا کنون به نتیجه نرسیده است

انتهای پیام/89013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول